Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 793090 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #360 Gepost op: 9 november 2011, 10:10:30
Maar wel goed nieuws dat de opgeleukte pantalon nu echt een worker gaat worden. Nu nog een cap ipv die vliegende schotel op het hoofd. Dan is mijn goede voornemen voor 2012 dat ik vaker een hoofddeksel ga dragen!  0098
Ik zag trouwens in de webwinkel van vtspnblablabla dat de cap tegenwoordig ook met goudenrandjes te koop is! Voor 40 euro heb je een mooie!
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #361 Gepost op: 12 november 2011, 15:53:06
raar maar ik stond echt even versteld van het feit dat in de nieuwe blauw een bericht van RICHA stond dat zij de nieuwe motorkleding gaan leveren. Vervolgens stond het bericht ook bij hun op de site. Weet iemand hier meer  van. Ik weet niet beter dan dat de draagproef nog beginnen of ik moet iets hebben gemist.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #362 Gepost op: 12 november 2011, 15:56:52
raar maar ik stond echt even versteld van het feit dat in de nieuwe blauw een bericht van RICHA stond dat zij de nieuwe motorkleding gaan leveren. Vervolgens stond het bericht ook bij hun op de site. Weet iemand hier meer  van. Ik weet niet beter dan dat de draagproef nog beginnen of ik moet iets hebben gemist.

Ik denk dat je iets gemist heb / we iets gemist hebben ....  >:D

http://www.richa.eu/police-department/
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #363 Gepost op: 12 november 2011, 16:00:12
Hoorde inderdaad al zoiets gister toen ik even te gast was in Meer en Vaart. Ziet er niet slecht uit
al is er volgens mij niet zo heel veel uiterlijke verschillen met wat er nu rondrijd.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #364 Gepost op: 12 november 2011, 16:28:06
jawel het leer wordt niet meer geleverd. Het wordt alleen stof en geel zwart en nu is het geel blauw.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #365 Gepost op: 12 november 2011, 16:41:12
Citaat
Na een grondige selectie georganiseerd door de Unit Logistiek en Distributie bij vtsPN, gebaseerd op lokale winkelsessies waarbij een 70-tal motorrijders een beoordeling konden uiten.....

Volgens mij staat er een foutje in bovenstaande tekst.

[irritatiemodus aan]
....Na een grondige selectie door de vtsPN, waarbij door 7 belangrijke figuren van kantoor met een motorrijbewijs op een zonnige zondagmiddag een test is uitgevoerd...... is het goedkoopste motorpak gevonden bij......
[irritatiemodus uit]

Gezien mijn ervaringen met de vtsPN vermoed ik dat het zo is gegaan.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #366 Gepost op: 12 november 2011, 17:22:49
Volgens mij staat er een foutje in bovenstaande tekst.

[irritatiemodus aan]
....Na een grondige selectie door de vtsPN, waarbij door 7 belangrijke figuren van kantoor met een motorrijbewijs op een zonnige zondagmiddag een test is uitgevoerd...... is het goedkoopste motorpak gevonden bij......
[irritatiemodus uit]

Gezien mijn ervaringen met de vtsPN vermoed ik dat het zo is gegaan.

Nu weet ik dat het toevallig deze keer niet zo gegaan is. Er is ook daadwerkelijk geluisterd naar mensen die vaak op de motor zitten voor het werk.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #367 Gepost op: 12 november 2011, 17:24:46
Leer was toch al een tijdje niet meer verkrijgbaar ? Daarnaast vind ik het een opvallende move ... Tijdje geleden ''moest'' iedereen in het blauw en werd je (door een leidinggevende bijna) in een blauwe broek geperst. Nu gaat men weer terug naar zwart  ;)
Wel een voordeel voor iedereen die de oude leren zwarte broek nog heeft  e050
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #368 Gepost op: 12 november 2011, 17:41:17
Nu weet ik dat het toevallig deze keer niet zo gegaan is. Er is ook daadwerkelijk geluisterd naar mensen die vaak op de motor zitten voor het werk.

dat is dan voor het eerst..  8)

dan begint het eindelijk ergens op te lijken


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #369 Gepost op: 12 november 2011, 20:33:28
idd is de werkvloer bij de pas sessies betrokken geweest. Nu maar afwachten of ze die ervaringen/ bevindingen mee gaan nemen in de besluitvorming. Zo is het helaas niet gegaan met onze mooie naaldwerende vesten...... >:(
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens