Verschillen per korps (afgesplitst van welk kentekendeel)

Auteur Topic: Verschillen per korps (afgesplitst van welk kentekendeel)  (gelezen 2716 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #10 Gepost op: 18 december 2008, 14:46:07
ik moet de cursus nog even snel doen  :-X


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #11 Gepost op: 18 december 2008, 15:00:51
hahahah er waren er hier die gingen meteen de toets doen (waaronder mijn persoontje) en was in een kwartiertje klaar..... echter dat schijnt men te kunnen zien lol.. moest ik alsnog de cursus doen lol... maar goed.. iedereen met een beetje verstand van computers kan met he BVCM omgaan... lol of het echt werkzaam wordt... dat is een ander verhaal....
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #12 Gepost op: 18 december 2008, 21:45:25
BVCM schijnt al langere tijd in friesland te draaien. Naar ik heb gehoord rolt er een prachtig rooster uit, wat is toegespitst op beschikbare capaciteit en doelstellingen. Wordt naar verluidt door de planners uitgedraaid, bekeken en zorgvuldig in het ronde archief opgeborgen, om vervolgens op de ouderwetse manier een planning in elkaar te zetten. Hele vooruitgang naar verluidt.... :-X

BVH (Xpol in een ander jasje) is hier nu 14 dagen volledig operationeel, heeft nog wel de nodige aanloop problemen (kende bijv. alleen straten waar een postcode aan gekoppeld was, handig voor N+A wegen zonder postadres) Krijg die maar eens in een verplicht invoer-keuzeveld. Maar dat wordt telkens bij een nieuwe versie iets beter.
Op sommige punten is het een vooruitgang, maar op andere punten kost het invoeren nog meer tijd.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A