Ik heb al aangegeven dat de filosofie anders is dan andere sporten/stijlen: minimaal gebruik maken van kracht contact en beweging.], waarbij de juiste spieren worden gebruikt vor de juiste beweging, waardoor je minder kracht nodig hebt.
Hoe dit in z'n werk gaat , kan ik alleen maar laten zien en voelen, want alles en iedereen beweert dit maar toch vergt alles heel veel kracht.
Mocht je dan toch nog willen weten hoe het bij Kurodaiya aan toegaat, dan zal je toch een keer kennis moeten maken.
Wij zullen heel blij zijn als er een keer iemand kan komen om het te ervaren, dan kunnen we verder discusseren. Anders heeft deze discussie geen zin. Ik kan je alles lopen vertellen hoe we dat doen, maar eerlijk gezegd in alle stijlen worden klemmen gebruikt, stoten uit gedeeld, getrapt enz... want een mens heeft nu eenmaal 2 armen 2 benen en een hoof. Het verschil zit het hem juist in ..hoe gebruik je het.!!
En dat kan je alleen maar uitvinden door het te ervaren.
Jullie zijn altijd van harte welkom op de training om kennis te maken. Tenminste als je openminded bent.