|Je ziet bij een hoop brigades dat iedereen in zijn eigen wetsuit loopt, dan heb je dus alle kleuren en soorten door elkaar, als men nou een bepaald soort zou voorzien van de nodige logo's en dergelijke... en deze vervolgens uitdeelt onder de bewakende leden.
Over de reddingsvesten, die zijn volgensmij nu wel met nieuwe logo verkrijgbaar. Tevens droogpakken incl. het nieuwe logo(op de achterkant). Ik dacht dat ik enkele foto's van Ko van Leeuwen had gezien waar deze opstonden.
Waar ik ook een hekel aan heb zijn mensen die onder hun RB trui/polo/jas etc. een spijkerbroek dragen... zeker bij bewakingen etc. vindt ik dit er niet echt net en uniform uitzien... In bepaalde situaties kan je natuurlijk niet anders(bij alarmploeg inzetten ga je je niet even eerst omkleden etc.), maar ik heb ook wel is iemand voor de tv gezien in spijkerbroek+ rb regenjasje
Overigens dragen wij hier alles redelijk uniform, en bij mooi weer gewoon een shortje+polo en bij iets minder weer een werkbroek+polo+trui en eventueel nog een parka erover. En als we gaan zwemmen gooi je gewoon je polo en reddingsvest op de boot, wordt je dan weggeroepen kun je je onderweg weer omkleden.
Joost (trouwens over oude logo's gesproken...bijna iedere brigade heeft deels of helemaal nog het oude logo op de kleding staan
)