Dag,
Ik vind het werk absoluut mooi,maar heb toch zeker de ambitie richting de ambulance.
Voor mij heeft dit verschillende redenen
*Je krijgt echt de kans daadwerkelijk te helpen(zie ook niet mee naar binnen gaan spoed)
*het is uitgebreider en diverser(ook wel hetgene waar ik bang voor ben,je krijgt natuurlijk te maken met grotere trauma`s).
*het is duidelijker georganiseerd:het is duidelijk wat je taak is en je functie.
Bij ons is het nog steeds niet geregeld of er met Ogs gereden mag worden,de ene arts mag je elke visite mee ,de andere neemt je ook bij een spoed-visite* niet mee.
*en wat voor mij zwaar telt:ik heb het idee dat je bij een ambulance-dienst toch meer als team werkt.Er zijn enkele artsen en die zien je als team,of collega.Maar er zijn toch ook genoeg artsen die je echt onder hun status vinden zitten(en daar ook geen probleem mee hebben om dat te latem merken :-} )
en dat is iets waar ik me erg aan kan storen
het is wel zo dat dat maar enkelen zijn,maar toch weegt het voor mij zwaar.
*en natuurlijk is het loon ook niet verkeerd,heheheh
hoop dat het duidelijk is
het is voor mij absoluut niet dat ik het vervelend of beperkt werk vind.Alleen vind ik sommige zaken te onduidelijk.En ik ben een type die erg van duidelijkheid houd,lol