De ideale politieauto, wat zit er op/aan in?

Auteur Topic: De ideale politieauto, wat zit er op/aan in?  (gelezen 106571 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #70 Gepost op: 12 april 2009, 22:05:47
Yep. Een DSG-bak met 7 versnellingen....dat valt dan weer wel mee.....maar sloom blijft ie wel  :'(

toch apart wij rijden de hand zes bak... en de 140 pk versie, zoals gezegd tot de 160 a 180 houdt ie de mercedes best bij, in de stad op de korte stukken zelfs iets rapper, op de snelweg.... is de mb dik de baas...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #71 Gepost op: 12 april 2009, 22:11:40
toch apart wij rijden de hand zes bak... en de 140 pk versie, zoals gezegd tot de 160 a 180 houdt ie de mercedes best bij, in de stad op de korte stukken zelfs iets rapper, op de snelweg.... is de mb dik de baas...

Wat is nou eigenlijk het snelste surveillancevoertuig van de KLPD? Iemand? (geen heli)

GMX

• Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #72 Gepost op: 13 april 2009, 13:43:33
DSG bak is mooi! Houden die het een beetje vol in de Noodhulp?
Hoe zat dat met de automaat van MB? Problemen of ging dat wel goed?

De bak van de MB was beter. De DSG-bak moest met 15000 km al vervangen worden. En dat schijnt al bij meerdere (LEES STUK OF 12) gebeurd te zijn. Dus de DSG-bak is waardeloos en de motor ook  >:(

Maar ik moet Grizz wel gelijk geven, op de korte stukjes is de DSG wel rapper dan de MB. Maar daar is alle positieve weer mee gezegd....

HGL

• Senior gebruiker
Reactie #73 Gepost op: 13 april 2009, 13:59:47
Wat is nou eigenlijk het snelste surveillancevoertuig van de KLPD? Iemand? (geen heli)

de VROS auto's (vooral de BMW's en MB's 260 km/u op teller) verder zijn de V50's D50 (max 230 km/u)

GMX

• Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #74 Gepost op: 13 april 2009, 21:05:53
de VROS auto's (vooral de BMW's en MB's 260 km/u op teller) verder zijn de V50's D50 (max 230 km/u)

Vlak de VW R32 niet uit van de regio's.... ::)

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #75 Gepost op: 13 april 2009, 21:53:53
De bak van de MB was beter. De DSG-bak moest met 15000 km al vervangen worden. En dat schijnt al bij meerdere (LEES STUK OF 12) gebeurd te zijn. Dus de DSG-bak is waardeloos en de motor ook  >:(

Maar ik moet Grizz wel gelijk geven, op de korte stukjes is de DSG wel rapper dan de MB. Maar daar is alle positieve weer mee gezegd....

verpruts de lol nu niet meteen... hahahaha

Ach het is geen slechte auto die touran... maar geen politie auto... maar das mijn mening...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

GMX

• Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #76 Gepost op: 14 april 2009, 19:02:59
verpruts de lol nu niet meteen... hahahaha

Ach het is geen slechte auto die touran... maar geen politie auto... maar das mijn mening...

Ik zou de Touran erg graag prive willen hebben ;D (zwaardere motor weliswaar), maar ik ben het inderdaad mee eens dat het geen politieauto....

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #77 Gepost op: 14 april 2009, 20:21:28
Ik zou de Touran erg graag prive willen hebben ;D (zwaardere motor weliswaar), maar ik ben het inderdaad mee eens dat het geen politieauto....

En toch denk ik dat het een mooie combinatie is van vermogen (over die 2.0 tdi heb ik niets te klagen), ruimte en werkbaarheid.

Ik denk dat je qua weggedrag inlevert omdat er wat aan de vering is gedaan ivm zware belading ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

zomervlinder

• Forum gebruiker
  • niet elke verandering is een verbetering.
Reactie #78 Gepost op: 14 april 2009, 20:29:54
een goedgevulde EHBO doos (agenten met EHBO opleiding?) en een Aed, horen ook in de ideale politieauto

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #79 Gepost op: 14 april 2009, 21:42:33
Hallo,
Ik weet niet of jullie er al uit zijn van welk merk de ideale politiewagen kan/moet zijn maar dit is geen slecht voorbeeld.
Wordt gebruikt bij onze zuiderburen.  http://www.polfed-fedpol.be/downLoads/images/audi_800_nl.jpg

En ja, ik weet het... het is crisis... dus als het niet lukt dan is hier het alternatief:  http://img209.imageshack.us/img209/5334/trabantpolizeiversion.jpg    ;D   ;D

;) Sorry, kon het even niet laten....   ;D
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.