Brandweer met 3 toon?

Auteur Topic: Brandweer met 3 toon?  (gelezen 7379 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #10 Gepost op: 10 april 2009, 19:28:05
Sneller?  Zeker.

Gebeurde het veilig? Geen blikschades of lange zwarte auto's nodig.

Maar slim is inderdaad anders.... :(

fast-one

• ambulance-chauffeur
  • Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 13 april 2009, 10:59:41
ok laat ik het dan anders stellen: het was mijn keuze niet geweest om deze rotonde tegen het verkeer in te nemen,
zeker als je dan ziet dat er rechts van de camera man nog een jongen met fiets op de stoep staat die eigenlijk recht in de lijn van het brandweervoertuig staat mocht deze doorschieten om een of andere reden.

zo zie je toch ondanks de uitgebreide opleiding op het gebied van rijvaardigheid in nederland van hulpverleningspersoneel (politie/brandweer/ambulance) dat iedereen weer een ander idee heeft van wat wel en niet kan (dat is iedereen zijn goed recht natuurlijk)

groeten Fast-one

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 14 april 2009, 01:26:57
zo zie je toch ondanks de uitgebreide opleiding op het gebied van rijvaardigheid in nederland van hulpverleningspersoneel (politie/brandweer/ambulance) dat iedereen weer een ander idee heeft van wat wel en niet kan (dat is iedereen zijn goed recht natuurlijk)

Mijn visie is dat je niet kunt oordelen zonder daar zelf te hebben gestaan op het moment van het filmpje ....

Volgens mij hebben we het hier nu al enkele tientallen keren over gehad, je kunt uit een filmpje met een 180 graden zichthoek nooit zien of weten hoe de situatie er aan de andere kant uitziet.

Misschien was de andere kant wel afgesloten en kwam daar geen verkeer vandaan .... Of of of ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #13 Gepost op: 14 april 2009, 02:09:34
Mijn visie is dat je niet kunt oordelen zonder daar zelf te hebben gestaan op het moment van het filmpje ....

Volgens mij hebben we het hier nu al enkele tientallen keren over gehad, je kunt uit een filmpje met een 180 graden zichthoek nooit zien of weten hoe de situatie er aan de andere kant uitziet.

Misschien was de andere kant wel afgesloten en kwam daar geen verkeer vandaan .... Of of of ....

AMEN jerom, de chauf zal er vast een goede reden voor hebben gehad die wij niet weten en waar wij nu over speculeren... ofwel niet te doen...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....