Hallo allemaal;
Even een vraag,
Is dit normaal als je als hulpverlener door een ambulanceverpleegkundige wordt aangevallen ondanks dat je naar eer en geweten iemand geholpen hebt die onwel werd?
Hij viel me ook aan omdat ik van een ehbo ver. ben die is opgericht door twee ex leden van een ehbo ver. waar deze verpleegkundige ook aan verbonden is. Tussen deze twee ver. is het haat en nijd (Water en vuur) Leuk he? hulpverleners onder elkaar?
Ikzelf ben verzorgende, en heb boven mijn verzorgende dip. het ehbo / efr / aed / oxygen en advance opleiding gedaan.
Ben in het bezit van een zuurstof junit / aed / bloedrukmeter / glucosemeter, aangezien mijn vader hartpatient / diabeet en helaas ook kankerpatient is,
deze verpleegkundige wist dat ik hiervan in het bezit was, hoe?, (Achterklap?) das voor mij een raadsel want ik had deze ' vent ' nog nooit eerder gezien of zelfs gesproken. Ik had deze uitrusting (zuurstof) nog niet eens bij me. Wel mijn aed en ehbo tas van pax met een gewone a vulling erin. Ook daar had hij commentaar op dat ik professioneel materiaal had, is zijn deze tassen dan alleen voor het ambu personeel? dacht het niet!
Ik had me voorgenomen om een gepeperde klacht in te dienen, maar ik dacht later, laat maar zitten, je weet wel beter, je weet hoe je er mee moet omgaan en wat de gevaren zijn. Wat je moet doen en laten. Het is gewoon getreiter.
Weten jullie mij een tip te geven wat ik hier mee aanmoet?
Groetjes