Delta Log

Auteur Topic: Delta Log  (gelezen 14550 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

frankj

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 11 april 2009, 09:45:45
Tot nu toe bevalt de " Delta-log " uitstekend. Maandag wordt hij voor het eerst bij ons ingezet om hem aan een grondige practijk toets te onderwerpen bij de marathon van Utrecht.
Ik kijk nu al uit naar de Pro-versie van her programma.

Misschien stel je het op prijs om zijn voor en nadelen eens na jou toe te mailen om eventueel het programma te kunnen verbeteren. Tot heden toe geen nadelen kunnen ondervinden.

Ik kijk nu al uit naar de Pro-versie  :)

Frank


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #11 Gepost op: 11 april 2009, 15:25:42
Dat stel ik zeker op prijs! Email staat in het programma, maar just in case: d.weerheijm@rodekruisnijmegen.nl
Arts  www.alphalog.nl


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #12 Gepost op: 11 april 2009, 21:41:41
Even wat plaatjes....  :)


Pas de meldingen aan die in het meldingenscherm worden weegegeven aan. Hier is in te voeren of de status van een post gewijzigd wordt na het kiezen van een melding, en of in het overzicht de melding een speciale achtergrondkleur krijgt (nu met de kleuren oranje, blauw en groen als extra).


Maak je eigen statussen aan! In dit voorbeeld is de status Reanimatie toegevoegd. Kies een voor- en achtergrondkleur, en voila :)


Zo zien de lijsten er uit. Met deze invoerschermen zijn de acties, de meldingen en de stations naar eigen smaak in te voeren.



En zo ziet zo'n eigen status er dan uit...

Release: binnenkort.

 O0
Arts  www.alphalog.nl


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #13 Gepost op: 13 april 2009, 17:32:10
Ziet er mooi uit, maar ik kan er verder weinig mee aangezien ik niks geen apparatuur e.d heb op een pager na dan.

Good job!


security88

  • Hoofdbeveiliger, manager en centralist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 177
  • EHBO-er, BHV-er, Hoofdbeveiliger en ex-NRK
Reactie #14 Gepost op: 13 april 2009, 17:38:36
Ziet er mooi uit, maar ik kan er verder weinig mee aangezien ik niks geen apparatuur e.d heb op een pager na dan.

Good job!

Het enige wat je nodig hebt is een pc(alhoewel een laptop makkelijker is;)) en een aantal ehbo-ers/rk-ers en een inzet...
Leef in het hier en nu, alles kan zomaar anders zijn!


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #15 Gepost op: 13 april 2009, 22:06:44
Zo... ben de laatste hand aan het leggen aan de manual, dus de 'release' zal binnen een uurtje zijn... Spannend! ;D

Edit: de manual staat online, dus voor wie wil weten wat PRO zo'n beetje kan: http://www.sigmahandboek.nl/PROmanual.pdf
Arts  www.alphalog.nl


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #16 Gepost op: 13 april 2009, 23:15:32
Edit: OK, hij stond online, maar ik testte de downloadsnelheid en toen begaf de site het  O0

Ik ga morgen verder met regelen. To be continue'd  8)
Arts  www.alphalog.nl


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #17 Gepost op: 14 april 2009, 08:22:40
Terug online!  :) Ik heb overigens nog een en ander gewijzigd, dus de enkeling die 'm al te pakken had zal 'm moeten deleten en opnieuw moeten downloaden...

De PRO versie:
www.sigmahandboek.nl/AlphalogPRO.rar

De PRO manual (zit ook bij de PRO inbegrepen, maar om te kijken wat PRO allemaal kan):
www.sigmahandboek.nl/PROmanual.pdf

De Basic versie:
www.sigmahandboek.nl/alphabasic.rar
Arts  www.alphalog.nl


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #18 Gepost op: 14 april 2009, 12:39:21
Beste Daan,

Mooi systeem,
Een aantal aanbevelingen..
Laat alle er mee werkende werkstations gekoppeld zijn aan een adequate tijdserver en de tijdzone, en daylightsavings goed ingesteld staan..

Ik zie nog wel wat leuke aanpassingen.. ; Koppeling aan een incident-registratie systeem..

Status : Incident signalering door ..........; Locatie ............
Status : Incident response door ..........; Locatie ............
Status : Incident response door ..........; Locatie ............
Status : Aanmaak incident > Incidentnummer yyyymmddxxx > Aanmaak nieuwe regel in incidentregistratiesysteem. Vul velden eventuele velden aan in..  MIST info.

Verder zou een medewerkers registratie en gekoppelde een "assignment list"; erg handig zijn.. Misschien kan je dan ook support taken definieren of medewerkers zelfs meerdere taken geven..  

Verder kan je hiermee aanwezigheidsregistratie van medewerkers, aanvang assignment en beeindig assisment toevoegen..


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #19 Gepost op: 14 april 2009, 17:55:28
Ha Rescue,

-Tijdserver: gaat nu uit van de interne systeemklok omdat er soms wel en soms niet internet is op de inzetlokatie.
-Incident-Manager: is in ontwikkeling, maar ik kom schermruimte op het overzichstscherm tekort onderhand ;)
-Vrw. registratie: Je hebt een opmerkingenveld en een vrijwilligersveld waar je eea in kan bijhouden. Ik durf nu nog niet te zeggen in hoeverre ik dat ga uitbereiden ;D

Overigens: als er een nieuwe versie van PRO uit komt, blijven alle registratiesleutels geldig. 1x kopen is dus genoeg :) ;)
Arts  www.alphalog.nl