Hallo allemaal,
Ik ben vrijdag 03/04/09 geopereerd aan mijn been, mijn been stond op breken, een exestose groeide tegen mijn standbeen aan. Uiteindelijk duurde de operatie 4 uur en was het een risicovolleoperatie omdat de chirurg bang was voor de zenuw die naar mijn voet gaat aan te tastte en dit zou met gevolg een klapvoet opleveren. De operatie is niet helemaal gelukt en hij heeft nog een spier moeten doorknippen op bij het probleem gebied te kunnen komen, de chirurg kon niet alles weghalen omdat hij anders in mijn bloedvaten zat.
Nu heb ik dus 31 nietjes en hebben ze mij in het gips gezet niet helemaal, zegmaar aan de zijkant was het gips open omdat mijn hechtingen daar zitten.
Gister heeft mijn dokter het open geknipt omdat ik zwaar allergisch ben voor de pleister die op mijn hechtingen zaten en ik dus kapot ging van de jeuk.
Nu zit ik dus wel met mij been in de gips, maar mijn hechtingen liggen nu helemaal bloot, normaal was dit dicht door verband die over het gips ging etc.
Nu mijn vraag, kan dat kwaad dat mijn hechtingen bloot liggen? Kan dit een ontsteking veroorzaken?
Ik hoop dat dit goed staat, en dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt