Agent uit de kleren

Auteur Topic: Agent uit de kleren  (gelezen 17944 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

weetje_hgl

• geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Reactie #20 Gepost op: 17 april 2009, 21:25:24
Waar zijn de HV-miles gebleven?  O0
skippy02 verdient er een hoop, wat mij betreft...;)

(in tegenstelling tot de agent, maar goed... )
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #21 Gepost op: 17 april 2009, 21:30:23
Dank je, weetje_hgl

:)

Ik zal zo mijn bankrekeningnummer even doorgeven, dan kun je vast beginnen met storten.  :P

O0

greetz, Jan
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

mon3aantje

• Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 17 april 2009, 21:57:09
Ik vind de reacties welke negatief zijn in de richting van de motoragent wel meevallen.
Lees eigenlijk niet meer dan lof over zijn optreden. Natuurlijk kan je het beter niet doen maar aan de andere kant geef hem is ongelijk. Dit is wat de burger graag wil zien op straat. De hoge oompjes bij de politie zullen natuurlijk proberen om deze collega aan de hoogste boom op te hangen maar de burger ziet dit maar al te graag. Een diender met ballen die niet bang is voor een klacht of bang is voor zijn carriere. Even daadkrachtig tonen wie je bent. Qua burgertevredenheid zal dit 100x beter werken dan alle andere projectjes voor de burgertevredenheid. Lees de reacties op de site waar het filmpje op staat en trek je conclusie. van de 1000 reacties is bijna 99% positief over het optreden van de collega!

GMX

• Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 17 april 2009, 21:59:48
Het is tenminste een diender met KLOTEN!

Je kan ook op een andere manier laten zien dat je kloten hebt. Door bv. je niet zo te laten kennen....

Ik heb ook al aangegeven dat deze gasten soms het bloed onder je nagels vandaan halen. En ik ben ook zeker niet bang voor een klacht, maar om je dan zo te laten kennen vind ik zeer onprofessioneel.

Het is mijn mening dat ie gewoon te ver is gegaan.

Ron-Almere

• Gast
Reactie #24 Gepost op: 17 april 2009, 22:03:07
"Omstanders vinden dat hij het korps te kijk zet". Volgens mij snapt men het niet echt helemaal, hij zet zich niet te kijk maar die apen zetten zich te kijk. Want die durven niet eens in zijn buurt te komen.

Ron-Almere

• Gast
Reactie #25 Gepost op: 17 april 2009, 22:05:47
Het is mijn mening dat ie gewoon te ver is gegaan.

Tja helaas deel ik en ik denk vele met mij jouw mening niet. Maar ieder voorzich en god voor ons allen he.

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #26 Gepost op: 17 april 2009, 22:09:09
Beste Mon3aantje.

Ik heb mijn mening gegeven v.w.b. dit punt in dit forum.
Voordat er dus een welles/nietes spel gespeeld gaat worden hier. De reacties zijn inderdaad tot op heden nog binnen proporties.
Dat kan veranderen en ik hoop niet dat het gebeurd. Ik denk dat we de agent in kwestie het beste kunnen steunen door er zo weinig mogelijk in dit forum op te reageren.
We kunnen het alleen maar mooi vinden dat de burgers voor 99% positief zijn over zijn aktie.

Vriendelijke groet,
Jan (uut Emmen)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

GMX

• Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #27 Gepost op: 17 april 2009, 22:24:52
Tja helaas deel ik en ik denk vele met mij jouw mening niet. Maar ieder voorzich en god voor ons allen he.

En ik denk dat vele dienders hetzelfde denken als ik...

6301

• Forum gebruiker
  • BHV er Hulpv. NRK. {sigma} NRK verbindingsdienst.
Reactie #28 Gepost op: 18 april 2009, 07:57:48
Ik denk dat we met z´n allen voorzichtig moeten zijn met onze reactie´s
Ieder verhaal heeft 2 kanten en het verhaal van de agent heeft tot nu toe
niemand gehoord volgens mij.
Of het handig is wat deze agent gedaan is laat ik in het midden.
Ik vindt wel dat we niet te snel moeten oordelen voor dat we beide verhalen
gehoord hebben.
Alle mensen doen wel eens iets in een opwelling waar men later
misschien spijt van heeft. Ook een agent is een mens van vlees en bloed welke zijn of haar onvolkomen heden heeft al denken sommige mensen {raddraaiers} daar helaas anders over.
Verbeter de wereld maar begin bij je zelf.

C337

• Senior gebruiker
Reactie #29 Gepost op: 18 april 2009, 08:46:11
Agent daagt scooterrijder uit

MAARSSEN -  Een surveillerende motoragent heeft zijn wapen en kogelwerend vest op straat gegooid na een discussie met scooterrijdende jongens in Maarssen. Dat is te zien in een filmpje op internet. 'Kom maar op', lijkt de agent te zeggen tegen de rotjochies.

De jongens veroorzaakten overlast in de buurt en bleven rondjes om de motoragent rijden. Aanspreken van de jongens lukte niet. Toen zij weg reden, wilde de agent hen niet achtervolgen. In plaats daarvan parkeerde hij zijn motor, gooide zijn spullen af en daagde de jongens uit terug te komen. Hij maakte een gebaar van 'kom maar op', zo meldde de politie vrijdag.

Een filmpje waarin het optreden van de agent te zien is, is door een omstander op internet geplaatst. De politie Utrecht keurt het gedrag van de agent ten zeerste af. „Het mag absoluut niet gebeuren dat een agent zo zijn wapen op straat legt. We gaan met hem praten om er achter te komen wat de reden hiervoor was”, zegt een woordvoerder van de politie.

De agent surveilleert vaker in de wijk Maarssenbroek en kent de jongens goed. „Hij heeft normaal contact met ze, maar als ze blijven donderen weet je het op een gegeven moment ook niet meer”, aldus de politiewoordvoerder.

Volgens de woordvoerder had de agent bijvoorbeeld assistentie kunnen vragen of de jongens thuis moeten opzoeken. „Daar heeft hij jammer genoeg niet voor gekozen.” Of er actie tegen de agent wordt ondernomen, is nog niet duidelijk.

De jongens veroorzaakten overlast in de buurt en bleven rondjes om de motoragent rijden. Aanspreken van de jongens lukte niet. Toen zij weg reden, wilde de agent hen niet achtervolgen. In plaats daarvan parkeerde hij zijn motor, gooide zijn spullen af en daagde de jongens uit terug te komen. Hij maakte een gebaar van 'kom maar op', zo meldde de politie vrijdag.

Een filmpje waarin het optreden van de agent te zien is, is door een omstander op internet geplaatst. De politie Utrecht keurt het gedrag van de agent ten zeerste af. „Het mag absoluut niet gebeuren dat een agent zo zijn wapen op straat legt. We gaan met hem praten om er achter te komen wat de reden hiervoor was”, zegt een woordvoerder van de politie.

De agent surveilleert vaker in de wijk Maarssenbroek en kent de jongens goed. „Hij heeft normaal contact met ze, maar als ze blijven donderen weet je het op een gegeven moment ook niet meer”, aldus de politiewoordvoerder.

Volgens de woordvoerder had de agent bijvoorbeeld assistentie kunnen vragen of de jongens thuis moeten opzoeken. „Daar heeft hij jammer genoeg niet voor gekozen.” Of er actie tegen de agent wordt ondernomen, is nog niet duidelijk.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3725879/__VIDEO_Agent_daagt_scooterrijder_uit__.html?p=20,1