Welke webfora over de politie ken je?

Auteur Topic: Welke webfora over de politie ken je?  (gelezen 2295 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Frank Lingen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
Gepost op: 25 april 2009, 15:14:29
Welke webfora over de politie ken je?


Ik stem links.


Barbie-crosser

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 25 april 2009, 16:10:57
Info Politie .. http://forum.infopolitie.nl/index.php

Maar daar word strikt op je typ werk gelet, en of zelfs aangepast, of verwijderd ect..

je ff Voorstellen mag.. en je word door 1 persoon welkom geheten en t topic word subiet op slot grflikkert.. helaaaaas  >:(



Ik vind t hier dus veel gezelliger  :D ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 25 april 2009, 16:47:56
Tsja, gaat het om de gezelligheid of om de beroepsgerichte informatie ....

Heb liever een forum waar er over beroepsgerichte informatie gaat dan over hoe laat iedereen wel niet op staat en hoeveel melk je in de koffie hebt  ::) ???

Daar voor moet je lekker naar het FOK! forum ...  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Barbie-crosser

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 25 april 2009, 16:49:58
Tsja, gaat het om de gezelligheid of om de beroepsgerichte informatie ....

Heb liever een forum waar er over beroepsgerichte informatie gaat dan over hoe laat iedereen wel niet op staat en hoeveel melk je in de koffie hebt  ::) ???

Ik prefereer liever een forum waar je BEIDE kan

Mensen hebben ook wel eens wat lol en gezelligheid nodig ipv altijd en eeuwig het serieuze werk en gedoe
Relativeren en ontspannen, gezelligheid creeeren onder elkaar, is een Must
En dat vergeten de serieuze mensen te vaak

Ik vind de opmerking om naar FOK forum te gaan en over teveel melk in de koffie  , not done en een subtiele opmerking aan mij gericht om beter DAAR heen te gaan


Frank Lingen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
Reactie #4 Gepost op: 25 april 2009, 16:59:40
gaat het om de gezelligheid of om de beroepsgerichte informatie ....
Ik zoek Nederlandse en Engelstalige webfora die serieus ingaan op allerlei zaken die verband houden met criminaliteitsbestrijding en criminaliteitspreventie. Dus over politie, justitie, reclassering, strafrecht, beveiliging, stadswacht, douane, marechaussee, enz....
Ik stem links.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #5 Gepost op: 25 april 2009, 18:05:37


Barbie-crosser

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 25 april 2009, 20:38:52
Ik zoek Nederlandse en Engelstalige webfora die serieus ingaan op allerlei zaken die verband houden met criminaliteitsbestrijding en criminaliteitspreventie. Dus over politie, justitie, reclassering, strafrecht, beveiliging, stadswacht, douane, marechaussee, enz....

Dan is mn link, echt gschikt.. er word inhoudelijk zeer diep op zaken ingegaan ook wat opleidingen betreft  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #7 Gepost op: 25 april 2009, 20:49:28
Ik vind de opmerking om naar FOK forum te gaan en over teveel melk in de koffie  , not done en een subtiele opmerking aan mij gericht om beter DAAR heen te gaan

Zo was het in ieder geval niet bedoeld  ;)

Fora als bijvoorbeeld het forum van arrestatieteam.nl daar heb je ook een ''koffiehoek'' waar af en toe grappen en grollen worden uitgehaald echter heb je daar met een hele andere beroepsgroep te maken.
De beroepsgroep gaat naar een forum, om daar over hun beroep te praten en dingen te weten te komen over andere hulpdiensten.
Dingen als ''Wat heb jij net gekocht'' of ''Naar welke muziek luister jij'' zijn leuk, maar moeten niet de aantrekkingskracht van een forum zijn.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Barbie-crosser

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 25 april 2009, 21:51:40
Zo was het in ieder geval niet bedoeld  ;)

Fora als bijvoorbeeld het forum van arrestatieteam.nl daar heb je ook een ''koffiehoek'' waar af en toe grappen en grollen worden uitgehaald echter heb je daar met een hele andere beroepsgroep te maken.
De beroepsgroep gaat naar een forum, om daar over hun beroep te praten en dingen te weten te komen over andere hulpdiensten.
Dingen als ''Wat heb jij net gekocht'' of ''Naar welke muziek luister jij'' zijn leuk, maar moeten niet de aantrekkingskracht van een forum zijn.



Ik begrijp het  ;)

Maarja, dat ik niet overal reageer, wil niet zeggen dat ik niks lees, want dat doe ik juist heel veel
Ik voel me alleen niet geroepen me te mengen in zaken , waar jullie zelf meer verstand van hebben om erin mee te discusseren
Dat laat ik dan liever schoon , aan jullie, experts

Ik zelf, heb wel degelijk mn EHBO diploma en mn Reanimatie ed volbracht, maar dan toch.. Ik laat medische zaken toch liever over aan de beroeps onder ons

Ik ben zelf meer geschikt , om de sfeer in het Koffie leut gedeelte warm te houden.. een beetje het sociale aspect in dit forum
Ieder heeft zo zn talenten toch ?

Daarom vind ik dus , persoonlijk , dat ook het off topic gedeelte, en ondanks de vele onzin, wel degelijk tot groot nut kan zijn
En DAT maakt DIT forum gelukkig UNIEK..  O0 O0

En dat wilde ik ook duidelijk maken, dat mistte ik gewoon heel erg in het Info forum .. en is die gewoon super geschikt voor mensen die met opleidingen bezig zijn voor dit vak

 ;) O0


Frank Lingen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
Reactie #9 Gepost op: 27 april 2009, 23:38:49
Bedankt voor de adressen.
Ik stem links.