Alcohol & redden gaat niet samen!

Auteur Topic: Alcohol & redden gaat niet samen!  (gelezen 26762 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #140 Gepost op: 20 januari 2005, 14:35:02
het schijnt dat wij hier een keer 2 dronken brandweer mannen hebben gehad, of het waar is weet ik niet
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

KNRM Callantsoog

• Gast
Reactie #141 Gepost op: 5 juni 2005, 20:35:31
3 personen  van KNRM station Callantsoog zijn in beschonken toestand het water opgegaan op koninginnedag 2005. Ze hadden de hele dag al in de tuin bier lopen drinken. Ik heb mijn donatie aan de KNRM opgezegd.

Een watersport liefhebber uit Noord-Holland

Namen zijn verwijderd door de global. Dit is hierbij gelijk de laatste waarschuwing!

KNRM-veere

• Gast
Reactie #142 Gepost op: 5 juni 2005, 21:06:47
3 personen  van KNRM station Callantsoog zijn in beschonken toestand het water opgegaan op koninginnedag 2005. Ze hadden de hele dag al in de tuin bier lopen drinken. Ik heb mijn donatie aan de KNRM opgezegd.

Een watersport liefhebber uit Noord-Holland

Namen zijn verwijderd door de global. Dit is hierbij gelijk de laatste waarschuwing!

Ik begrijp niet echt wat deze info toevoegd aan deze discussie? We moeten nog wel objectief blijven en geen loze kreten doen terwijl we het fijne er niet van weten, ook al zou je het wel weten hou het dan voor je. Dit om rare en persoonlijke discussies te voorkomen.

KNRM Callantsoog

• Gast
Reactie #143 Gepost op: 5 juni 2005, 21:20:10
Rare discussies? Ik heb begrepen dat deze heren een voorbeeld functie vervullen binnen de KNRM en dat ze altijd de mond vol hebben van veiligheid. Nu worden ze precies met beide benen op de grond gezet.
Sterker nog, ik zie liever dat ze op non-actief worden gesteld voor bepaalde tijd. In het verkeer krijg je ook gewoon een boete.
Namen worden verwijdert, wilt u liever foto's zien van de heren?

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #144 Gepost op: 5 juni 2005, 21:25:46
Rare discussies? Ik heb begrepen dat deze heren een voorbeeld functie vervullen binnen de KNRM en dat ze altijd de mond vol hebben van veiligheid. Nu worden ze precies met beide benen op de grond gezet.
Sterker nog, ik zie liever dat ze op non-actief worden gesteld voor bepaalde tijd. In het verkeer krijg je ook gewoon een boete.

Volgens mij begrijp je het niet helemaal....
Vetes ga je maar ergens anders uit vechten en niet hier op een openbaar forum. Hier respecteren we elkaar en gaan we niet zo lullig met elkaar om!
Zoals ik al eerder zei geen foto's en geen namen! De waarschuwing staat nog steeds!

KNRM-veere

• Gast
Reactie #145 Gepost op: 5 juni 2005, 21:41:21

Ik vind dit nog steeds een rare gang van zaken, het lijkt wel alsof je iemand voor paal wil laten staan! Je schrijft onder de anonieme-naam KNRM Callantsoog, waardoor het lijkt alsof je schrijft namens reddingstation Callantsoog en je e-mail adres vind ik helemaal raar: KNRMcallantsoog@hotmail.com Waarom schrijf je niet gewoon onder je eigen naam, dan krijg je zoieso meer respect want dit gaat nergens over! En waarom wil je de mannen/vrouwen perse in de openbaarheid laten treden door namen en foto's te willen tonen op dit forum?

muistroom

• Senior gebruiker
Reactie #146 Gepost op: 5 juni 2005, 21:45:28

Dit is duidelijk geen discussie die jij voert maar maakt mensen zwart. Gezien de situatie in Callantsoog vindt ik dit uitermate laag bij de grond.
Bedankt voor het verwijderen van de topic hierover en ik hoop dat dit onderwerp zeer snel stopt anders verzoek ik ook op deze topic een slot

firemanr

• Gast
Reactie #147 Gepost op: 5 juni 2005, 22:07:24
Dit is misschien nog niet zo'n heel erg slecht idee, maar voorlopig blijft hij open. Er wordt aan gewerkt. ;)

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #148 Gepost op: 5 juni 2005, 22:13:40
Ik zie dat mijn reactie helemaal verdwenen is.. en volgens mij heb ik alleen maar een vraag gesteld ?

Mijn mening Redden en alcohol gaan niet samen..

muistroom

• Senior gebruiker
Reactie #149 Gepost op: 5 juni 2005, 22:27:07
Dit is misschien nog niet zo'n heel erg slecht idee, maar voorlopig blijft hij open. Er wordt aan gewerkt. ;)

Dank je en sorry heer Adema