Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg

Auteur Topic: Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg  (gelezen 67766 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #30 Gepost op: 3 april 2005, 23:51:37
of als de agenten boos zijn, als gisteren in "Blik op de weg" 6 x door rood, te hard rijden en dronken. Meteen rukken, trekken, tegen de auto en polsbandjes aan. "mee naar het buro, U bent aangehouden"!

Henk


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #31 Gepost op: 4 april 2005, 01:08:31
of als de agenten boos zijn, als gisteren in "Blik op de weg" 6 x door rood, te hard rijden en dronken. Meteen rukken, trekken, tegen de auto en polsbandjes aan. "mee naar het buro, U bent aangehouden"!

Henk
Dat was wegmisbruikers  ;)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #32 Gepost op: 4 april 2005, 08:37:11
Dat was wegmisbruikers  ;)

Ja, precies!  ;)

Henk


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #33 Gepost op: 4 april 2005, 09:40:54
of als de agenten boos zijn, als gisteren in "Blik op de weg" 6 x door rood, te hard rijden en dronken. Meteen rukken, trekken, tegen de auto en polsbandjes aan. "mee naar het buro, U bent aangehouden"!

Henk

nee henk nu ga jij de verkeerde kant op, hij bracht andere mensen in gevaar, dronk achter het stuur, reed 6 keer door rood, en hij zat immers met een open fles bier achter het stuur, en dan trekken ze iemand uit de auto en gaan de handboeitjes aan, ik vind het niets vreemds tenminste, je zal daar maar net oversteken met je fietsie en der komt zon volslagen idioot aan
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #34 Gepost op: 4 april 2005, 09:48:01
Mijn observatie dat de agenten boos waren zegt niets over hoe ik denk over dronken rijders die te hard en door rood rijden. Handboeien zijn niet bedoelt als straf, net als de in verzekerde bewaring in een politiecel. De rechter bepaald pas de strafmaat en geeft bevel tot uitvoering. Handboeien zijn tegen vluchten en tot inperking van te verwachten geweld (van de zijde van de verdachte ;) ).

Henk


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #35 Gepost op: 4 april 2005, 09:53:38
Wij doen dat als er gevaar te duchten is voor de veiligheid van omstanders (dus wij ook) de verdachte of zijn omgeving (veroorzaken van schade aan goederen).
Dit naar eigen inzicht t.a.v. de situatie.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #36 Gepost op: 4 april 2005, 09:53:50
we kunnen hier wel een nieuwe discussie over starten denk ik, als iemand zo het reageert in het verkeer is het niet onmogelijk dat hij zich ook tegen de agenten keert, en ik weet het niet zeker maar volgens mij is het standaart procedure als iemand word aangehouden dat je dan handboeien krijgt (hier tenminste wel Amsterdam)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #37 Gepost op: 4 april 2005, 10:19:42
De kans op geweld is groter met een boze agent.
Boos = menselijk maar niet professioneel. Betrokkenheid bij het vak is prima. Maar de bedoeling bv van rukken aan de verdachte door het open raam is mij niet helemaal duidelijk. Was de bedoeling dat hij door het raam naar buiten zou klimmen?

Henk


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #38 Gepost op: 4 april 2005, 10:36:22
dat hij niet weg zou rijden (ook al houd je em dan niet maar goed, ik denk dat het met het verassingseffect te maken heeft)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #39 Gepost op: 4 april 2005, 11:47:26
dat hij niet weg zou rijden (ook al houd je em dan niet maar goed, ik denk dat het met het verassingseffect te maken heeft)

voor de goede orde: hij stond in de rij voor Mac Drive  ;D

Henk