Politie Duitsland

Auteur Topic: Politie Duitsland  (gelezen 133033 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

Piecke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 597
Reactie #130 Gepost op: 14 januari 2012, 21:13:03
Was er een speciale inzet dat die bus werd gebruikt?


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #131 Gepost op: 14 januari 2012, 21:25:38
Blijkbaar kiezen ze in Keulen voor de nieuwere voertuigen voor wit ipv zilver.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Piecke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 597
Reactie #132 Gepost op: 14 januari 2012, 21:29:20
Blijkbaar kiezen ze in Keulen voor de nieuwere voertuigen voor wit ipv zilver.

Dat is Bundespolizei, geen gewone Politie / Polizei. De bundespolizei is in de meeste gevallen blauw wit, en de oudere generatie helemaal groen.

Ik heb trouwens nog wat info over de VW Van Stuttgart.
Die heeft als standplaats het Polizeipräsidium Stuttgart.


KevinBakkerlwd

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #133 Gepost op: 14 januari 2012, 21:52:10
@ Piecke:

De witte bus was daar omdat er toen veel voetbalsupporters zouden arriveren op het station van Karlsruhe. Het waren voornamelijk agenten van de Duitse ME die daar stonden. Ik heb heb ze vriendelijk gevraagd om foto's te mogen maken, dit was geen probleem (had geen zin om klappen van de ME te krijgen om het maken van foto's :P)


Piecke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 597
Reactie #134 Gepost op: 14 januari 2012, 23:18:20
@ Piecke:

De witte bus was daar omdat er toen veel voetbalsupporters zouden arriveren op het station van Karlsruhe. Het waren voornamelijk agenten van de Duitse ME die daar stonden. Ik heb heb ze vriendelijk gevraagd om foto's te mogen maken, dit was geen probleem (had geen zin om klappen van de ME te krijgen om het maken van foto's :P)

Ik denk dat dat geen slecht idee was, aangezien ze daar soms wel eens op willen reageren  O0.
De foto's van de Vito's heb je zeker gemaakt op de Hauptstätter Straße bij Polizeirevier 1 of niet?
Heb je daar ook de nieuwe mercedes gezien (C klasse)? Die stond aan de zijkant van het bureau.  O0


KevinBakkerlwd

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #135 Gepost op: 15 januari 2012, 00:12:38
@ Piecke:

Haha klopt, mijn Duitse maat verklaarde me al een beetje voor gek om zo op de ME af te lopen. Hoe staan ze hier in NL over het algemeen daar tegenover? het fotograveren van Politie voertuigen. De foto's van de Nederlandse voertuigen die ik hier ook heb gepost, heb ik ook gemaakt na een vriendelijk verzoek (heb het tegenoverliggende politiebureau bezocht voor toestemming).
Ja dat kan kloppen van die straat, de gevangenentransporter in dit topic, heb ik in bocht van dezelfde straat gemaakt. Ook heb ik een foto serie gemaakt van de door jou genoemde C-klasse's. Deze ga ik nu uploaden. Ik vind dit trouwens een leuk forum, wordt leuk gereageerd en zeer veel mensen die met dit thema IRL te maken hebben.


Piecke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 597
Reactie #136 Gepost op: 15 januari 2012, 11:52:30
@KevinBakkerlwd
Ja, die auto bedoelde ik, mooie bak! en een mooie fotoserie!  O0
Ik denk dat het een goede zet was om even te vragen, want zoals ik al zei, de Duitsers hebben soms wat moeite met het fotograferen
van auto's. Voor zowel politie, brandweer en ambulance.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #137 Gepost op: 15 januari 2012, 12:00:53
Stond in België foto's te maken van politie auto's voor het buro, kwam opeens 5 agenten op me af :D

Dus kennis van mij snel weg, maar na wat ik uitgelegd had was er niks aan de hand gelukkig.


Piecke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 597
Reactie #138 Gepost op: 15 januari 2012, 14:04:00
Stond in België foto's te maken van politie auto's voor het buro, kwam opeens 5 agenten op me af :D

Dus kennis van mij snel weg, maar na wat ik uitgelegd had was er niks aan de hand gelukkig.

Haha dan schrik je je denk ik kapot  :P  Mocht je geen foto's maken dan?


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #139 Gepost op: 15 januari 2012, 14:12:15
Was idd. even schrikken haha:P

Ze vonden het vreemd, maar na wat praten was het geen probleem, gelukkig.