Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer

Auteur Topic: Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer  (gelezen 89518 keer)

0 gebruikers (en 26 gasten bekijken dit topic.

VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #300 Gepost op: 15 november 2009, 20:56:55
;D Op de website kan ik wel weer antwoord op geven, die heb ik gemaakt.
Is gewoon een open source cms site die je overal kan downloaden, je plaatst daar een header op en klaar.

Caprice:
Ik ga je toch spoedig weer even bellen of een pm sturen.
Toen hans zag dat jij die kapjes voor die prijs kon krijgen had hij gelijk zoiets van.....doen :-)
Dus die balk gaat binnenkort er helemaal oranje uit zien.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #301 Gepost op: 15 november 2009, 21:16:01
Kijk een verhaal heeft altijd twee kanten. Nu horen we de geluiden uit een hoek. Hoor en weder hoor. Dus mocht er iemand van AVD lezen wees vrij te reageren(met open viezier en laten we het netjes houden). Want niks is makkelijker om met een paar ex medewerkers de boel af te branden., zonder dat we het andere geluid horen.

Aan de andere kant is dit wel het medium hier voor? kennelijk is er ook een stukje concurentie tussen de twee bedrijven. Want economisch gaat het slecht en als je een beetje google bekijkt stikt het van de bedrijven die verkeers regelaarsservice aanbieden.  Dus de concurentie zal ook wel moordend zijn........ Gaat toch om geld verdienen en winst maken.

gr
Mike


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #302 Gepost op: 15 november 2009, 21:38:07
hoho mike, ik zit avd niet zwart te maken, als de vijver groot genoeg is, zal er ook genoeg vis wezen oud-hollandsch spreekwoord? <LOL>
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #303 Gepost op: 17 november 2009, 01:13:01
Ben jij de Hans op foto's welke staan op de eerste en tweede pagina?
Ben niet de man op de foto, dat is een collega die daar inmiddels ook niet meer werkt.

Beste Hans,

Eerder stonden er wel foto's op de eerste pagina's van dit topic waarop je te zien was, deze werken inmiddels niet meer zie ik.

Groeten Rein


JWSchouten

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
  • KiKaDeWaDo
Reactie #304 Gepost op: 4 december 2009, 14:01:46
Beste Hans,

Eerder stonden er wel foto's op de eerste pagina's van dit topic waarop je te zien was, deze werken inmiddels niet meer zie ik.

Groeten Rein

Heb inmiddels ook gevraagd om mijn foto's te verwijderen van de website.... Ook ik ben niet meer werkzaam voor AVD Verkeer.

Gr Jeroen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #305 Gepost op: 12 januari 2010, 18:07:14
Beste mede Forrumleden,

Zojuist krijg ik uit zeer betrouwbare bron die echt dicht bij het vuur zit de hierna volgende informatie omtrent AVD Verkeer.

Volgens de Kamer van Koophandel gegevens welke ik persoonlijk afgelopen najaar heb opgevraagd was de structuur als volgt.
1. Stichting AVD Verkeer is 100% aandeelhouder en heeft X als enige aandeelhouder en zelfstandig bevoegd directeur staan.
2. AVD Verkeer had afgelopen najaar Y als enige en zelfstandig bevoegde directeur staan sinds begin januari 2009.


Afgelopen ochtend schijnen ongeveer 10 schuldeisers faillissement te hebben aangevraagd voor AVD Verkeer B.V..

Het personeel heeft afgelopen middag al de vraag ontvangen of men het Vakantiegeld nu gelijk uitbetaald wilt hebben.
Een op dit moment bij mij onbekend aantal hebben hierop JA geantwoord.

X heeft naar wat ik zojuist te horen heb gekregen afgelopen middag zelf surseance van betaling aangevraagd.

RvD Security waarmee hij in Mei 2008 begonnen is om verkeersregelaars te leveren is sinds begin dit jaar failliet.
Of hij dat zelf heeft aangevraagd kan ik op dit moment niet vertellen maar dat RvD Security failliet is, is 1 ding wat zeker is.

Hoe het op dit moment zit met Stichting AVD Verkeer welke volgens mijn info 100% aandeelhouder is van AVD Verkeer B.V.
en waarvan X alleen aandeelhouder van is kan ik op dit moment niet zeggen.

Als ik meer informatie heb dan zal ik mij uiteraard hier melden.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #306 Gepost op: 12 januari 2010, 19:36:29
Beste mede Forrumleden,

Zojuist krijg ik uit zeer betrouwbare bron die echt dicht bij het vuur zit de hierna volgende informatie omtrent AVD Verkeer.

Volgens de Kamer van Koophandel gegevens welke ik persoonlijk afgelopen najaar heb opgevraagd was de structuur als volgt.
1. Stichting AVD Verkeer is 100% aandeelhouder en heeft Y als enige aandeelhouder en zelfstandig bevoegd directeur staan.
2. AVD Verkeer had afgelopen najaar X als enige en zelfstandig bevoegde directeur staan sinds begin januari 2009.


Afgelopen ochtend schijnen ongeveer 10 schuldeisers faillissement te hebben aangevraagd voor AVD Verkeer B.V..

Het personeel heeft afgelopen middag al de vraag ontvangen of men het Vakantiegeld nu gelijk uitbetaald wilt hebben.
Een op dit moment bij mij onbekend aantal hebben hierop JA geantwoord.

X heeft naar wat ik zojuist te horen heb gekregen afgelopen middag zelf surseance van betaling aangevraagd.

RvD Security waarmee hij in Mei 2008 begonnen is om verkeersregelaars te leveren is sinds begin dit jaar failliet.
Of hij dat zelf heeft aangevraagd kan ik op dit moment niet vertellen maar dat RvD Security failliet is, is 1 ding wat zeker is.

Hoe het op dit moment zit met Stichting AVD Verkeer welke volgens mijn info 100% aandeelhouder is van AVD Verkeer B.V.
en waarvan X alleen aandeelhouder van is kan ik op dit moment niet zeggen.

Als ik meer informatie heb dan zal ik mij uiteraard hier melden.


Speculaties en 'bronnen dicht bij het vuur' zeggen mij niet zoveel... Ik krijg dagelijks mail berichten die 'echt van microsoft' of 'de politie' afkomen en die ik naar zoveel mogelijk mensen moet door sturen...

Als er faillissement is aangevraagd dan is dat bij de kamer van koophandel te vinden. Zolang dat er niet staat is het niets anders dan een onbevestigd gerucht (waarmee je het bedrijf grote schade kan toebrengen).

Ik wil je er op wijzen dat ieder lid verantwoordelijk is voor zijn eigen berichten en dat (bijvoorbeeld na een aangifte) het forum verplicht is IP gegevens af te staan bij een justitieel onderzoek... ::)


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #307 Gepost op: 12 januari 2010, 19:47:30
Speculaties en 'bronnen dicht bij het vuur' zeggen mij niet zoveel... Ik krijg dagelijks mail berichten die 'echt van microsoft' of 'de politie' afkomen en die ik naar zoveel mogelijk mensen moet door sturen...

Als er faillissement is aangevraagd dan is dat bij de kamer van koophandel te vinden. Zolang dat er niet staat is het niets anders dan een onbevestigd gerucht (waarmee je het bedrijf grote schade kan toebrengen).

Ik wil je er op wijzen dat ieder lid verantwoordelijk is voor zijn eigen berichten en dat (bijvoorbeeld na een aangifte) het forum verplicht is IP gegevens af te staan bij een justitieel onderzoek... ::)

Palmpie,

Hartstikke fijn voor jou dat je dagelijks berichten krijg van 'echt van microsoft' of 'de politie' afkomen en die JIJ naar zoveel mogelijk mensen moet door sturen...

Ik heb niets aan die boodschap. Ik maak hier enkel en alleen bekend wat ik uit 1e hand te horen krijg.

En dat ik hiermee het bedrijf grote schade kan toebrengen zal wel meevallen dat kunnen c.q. konden zij zelf als de beste met al die rare fratsen en door bepaalde personeelsleden in dienst te hebben.

Dat ieder lid zelf verantwoordelijk is voor zijn/haar bericht lijkt me logisch. Lijkt me sterk dat een paar beheerders zoveel accounts tegelijk kan bijhouden en voor een ander iets kan plaatsen.
En een een justitieel onderzoek ben ik niet bang voor.

Gegroet.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #308 Gepost op: 12 januari 2010, 20:04:36
Palmpie,

Hartstikke fijn voor jou dat je dagelijks berichten krijg van 'echt van microsoft' of 'de politie' afkomen en die JIJ naar zoveel mogelijk mensen moet door sturen...

Ik heb niets aan die boodschap. Ik maak hier enkel en alleen bekend wat ik uit 1e hand te horen krijg.

En dat ik hiermee het bedrijf grote schade kan toebrengen zal wel meevallen dat kunnen c.q. konden zij zelf als de beste met al die rare fratsen en door bepaalde personeelsleden in dienst te hebben.

Dat ieder lid zelf verantwoordelijk is voor zijn/haar bericht lijkt me logisch. Lijkt me sterk dat een paar beheerders zoveel accounts tegelijk kan bijhouden en voor een ander iets kan plaatsen.
En een een justitieel onderzoek ben ik niet bang voor.

Gegroet.

Waarom dit soort berichten (met een mogelijk grote schade voor het bedrijf) op internet zetten zolang zij dit zelf niet bekend maken ....
Mocht het niet waar zijn is het namelijk strafbaar (smaad, smaadschrift en laster) én kun je een leuke schadeclaim gaan ontvangen.
Ik snap werkelijk niet wat mensen er nou leuk aan vinden om dit soort berichten (of het nou waar is of niet) te plaatsen op een internetforum ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


marcus28

  • Gast
Reactie #309 Gepost op: 20 januari 2010, 20:58:13
Ik weet niet waar dit rotzoi helemaal halt , maar het klopt voor geen meter .Trowens het gaat better dan ooit met avd.Die auto park was net verniuwed , werk gaat gewwon door .Dus ik zal je wel vragen om all die rotzoi voor je zelf to houden , as je niks weet dan doe je bek gewoon niet open !
Ik weet niet wie je bent ,maar ik neem wel an dat je en van ander rat ben .. die niks anders te doen heft dan interesant te lopen doen .

Ga gewoon terug in die gaat waar je vaandan komt !




O.E Radu