Werkbroek

Auteur Topic: Werkbroek  (gelezen 7310 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

B.A.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
  • EHV, Rode kruis afd. Nunpeet, GNK Noord-Oost Gld
Gepost op: 21 juni 2009, 19:08:54
Hallo,

Naast dat ik bij het rodekruis zit draai ik ook wel eens evenementen buiten het rodekruis om.
Rodekruis kleding dragen is dan uiteraard Not done. Bovenkleding is meestal wel aanwezig, maar broeken niet echt. Nu zou ik graag een broek willen aanschaffen, net zoiets als een rodekruis broek. Met zak(ken) op het been enzo. Iemand een idee of tip waar ik zo'n broek gewoon 'particulier' kan aanschaffen?

Alvast bedankt

Gr Bertrant




Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2009, 19:39:35
Bij een dumpzaak verkopen ze nog wel eens broeken van het merk vintage, deze broeken zijn er in zomer en winter variant, hebben ruime zakken op beide benen, dragen comfortabel en kunnen tegen een stootje. Draag ze zelf ook bij evenementenwerk, kosten toen geloof ik E 45,= In iedergeval in de kleur zwart, wat overal wel bij kan, dus dat is wel praktisch  :). Andere kleuren zou ik zo even niet weten...
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #2 Gepost op: 21 juni 2009, 23:01:06
www.ambulancekleding.be

Ze hebben bv ambu broeken maar kunnen alles in elke kleur leveren die je wilt. Prima spul gewoon even bellen.

Een ambu broek kost maar €25


B.A.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
  • EHV, Rode kruis afd. Nunpeet, GNK Noord-Oost Gld
Reactie #3 Gepost op: 23 juni 2009, 11:07:14
Bedankt. Iemand nog andere tips van een winkel of webshop?

gr B.A.


frank1984

  • BHV, RK Rolde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #4 Gepost op: 23 juni 2009, 17:36:43
Ik heb een half jaar geleden eens een broek besteld bij bedrijfs-kleding.nl. (Deze op precies te zijn). Niet super goedkoop, maar wel hele goede kwaliteit en precies wat je wilt voor je EHBO inzetten. Voldoende ruimte om de nodige dingen in je broekzakken te stoppen en een stukje extra zichtbaarheid is nooit weg. (Daarnaast staat het blauw geel goed bij het bovenstuk meestal.)


B.A.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
  • EHV, Rode kruis afd. Nunpeet, GNK Noord-Oost Gld
Reactie #5 Gepost op: 23 juni 2009, 18:49:01
Ik heb een half jaar geleden eens een broek besteld bij bedrijfs-kleding.nl. (Deze op precies te zijn). Niet super goedkoop, maar wel hele goede kwaliteit en precies wat je wilt voor je EHBO inzetten. Voldoende ruimte om de nodige dingen in je broekzakken te stoppen en een stukje extra zichtbaarheid is nooit weg. (Daarnaast staat het blauw geel goed bij het bovenstuk meestal.)

Ziet er inderdaad netjes uit. Zo iets  zoek ik maar dan het liefst in het zwart.


frank1984

  • BHV, RK Rolde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #6 Gepost op: 23 juni 2009, 21:31:34
Dan zou je deze eens moeten proberen. Ik heb er geen ervaring mee, maar dit is 1 van de weinige zwarte die ik tegen gekomen ben in mijn zoektocht naar de vorige die ik je noemde. Hij ziet er wel wat minder praktisch uit, maar wie weet valt het mee.


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #7 Gepost op: 16 juli 2009, 21:31:47
Je vindt werkbroeken regelmatig in boerenbond winkels. (gericht op de land- en tuinbouw)


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #8 Gepost op: 16 juli 2009, 21:51:08


hansalmere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #9 Gepost op: 17 juli 2009, 15:34:00
ik weet dat mij collega sinds kort 2 werkbroeken heeft aangeschaft met de mogelijkheid om inpandig kniestukken te doen. en heb hem nog niet gesproken ivm vakantie maar zal na mij vakantie eens informeren naar naar zijn bevindingen. want ik weet dat hij de komende 2 weken inzetten heeft.