Ook voor de gewone taxichauffeur gaan de toeslagen er vanaf, zoals ehbo toeslag en onregelmatigheidstoeslag. Wie wil er dan nog 's nachts werken? Moeten ze in het ziekenhuis eens doen, jongens vanaf vandaag geen toeslagen meer voor nachturen weekendiensten en diensten op feestdagen. Dan zal ik ook tegen die mensen zeggen, tsja je hebt er zelf voor gekozen en als je het niet eens bent flikker je maar op en ga je maar in een viswinkel werken. Zo werkt dat toch niet. Ik ben tevreden met mijn loon en heb nooit gezeurd om een dubbeltje maar het is toch krom dat de hap chauffeurs die in dienst van een taxibedrijf is en de taxichauffeurs die nachtdiensten rijden toch zo een beetje 200 euro gekort worden op het loon, terwijl het huismoedertje overdag een paar uur op een schoolbus rijd voor dezelfde centen.
Een huismoeder zijn is zware baan, die veel te veel onder betaald is.. Als er een iemand die te klagen heeft, dat is het de huismoeder wel...
200 Euro minder in de maand is veel geld minder.. Dat is waar.. En daar is een goede weg voor om dat op te lossen..
Ik vind het vervelend dat jullie in eens 200 euro minder in de maand hebben..
Waar ik bezwaar tegen maak, de zin van de topic starter
"betaald worden als taxi chauffeur",
Net of een HAP chauffeur veel beter in z'n werk is, dan een taxi-chauffeur.. en jij veel harder moet werken, dan een taxichauffeur.. Een gemiddelde taxichauffeur in een stad, werkt harder dan die HAP chauffeur.. en gemiddelde VIP Chauffeur doet werkt nog veel harder..
Net als VIP Chauffeur heeft de HAP chauffeur contacten met klanten, en de rolstoel busje chauffeur heeft vaak veel moeilijker klanten dan een HAP Chauffeur..
Een HAP chauffeur is meestal een parttime baantje, en ik ken vele studenten die dat naast hun studie doen.. Dus je moet nu ook niet overdrijven..
Een Hap Chauffeur is niets meer en niets minder dan een chauffeur die een huisarts ondersteund.. En daar zitten ook Kanjers tussen, die ik graag in dienst zou nemen, en daar zitten ook klagers tussen, waar ik geen moeite mee zou hebben om afscheid van te nemen..