Reality serie 'Dichtbij het vuur' RTL7 zondag 20:00 uur

Auteur Topic: Reality serie 'Dichtbij het vuur' RTL7 zondag 20:00 uur  (gelezen 38004 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

nikitacavia

• Forum gebruiker
Reactie #70 Gepost op: 13 maart 2011, 18:51:06
DVD recorder staat klaar  ;D
Brandweer liefhebber,wou er altijd bij,maar helaas door mijn handicap is het onmogelijk.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #71 Gepost op: 13 maart 2011, 19:15:07
Zondag: 'Dichtbij het Vuur’ aflevering 2

http://www.nvbr.nl/algemene_onderdelen/rss/rss/@20238/zondag-'dichtbij/

In de tweede aflevering van Dichtbij het Vuur bestrijdt John met zijn collega's van Amsterdam Osdorp een schuurbrand waarbij ze te horen krijgen dat er nog een gasfles in de schuur ligt.

Oud en nieuw
Hoe ziet de 24 uurs dienst van de brandweer eruit met oud en nieuw? John Jones maakt het mee met de beroepsploeg van de Kazerne Baan.

Pyromaan
In Hilversum is er een pyromaan actief met een voorkeur voor auto's. De C-Ploeg krijgt de melding binnen van een woningbrand met mogelijk nog slachtoffers binnen. In zo'n geval komt niet alleen de brandweer, maar ook de ambulance uit voorzorg. Zijn de bewoners daadwerkelijk hun huis al uit?

Dit en nog meer in Dichtbij het Vuur met John Jones!

Uitzending: Zondag 13 maart 20:00 uur, RTL7
Herhaling: Maandag 14 maart 23:00 uur, RTL 7
Samen sterk in de hulpverlening!

owb

• Manschap A
  • Forum gebruiker
Reactie #72 Gepost op: 15 maart 2011, 09:57:19
Ik vond het tegenvallen. Wederom erg veel reclame voor steenwol. Ik krijg het idee dat de stukjes uitruk tussen de reclame en steenwol-reclame zijn gemonteerd, om het nog enigszins aantrekkelijk te maken om naar te kijken.

De schuurbrand en woningbrand worden even vluchtig afgewerkt. De kritiek dat we er teveel vanuit brandweerperspectief naar kijken, en dat het gewoon lekker spannend moet zijn op RTL7, wijs ik van de hand. Iets meer diepgang zou toch wel mogen? En dan niet met onderzoeken naar steenwol graag.

Piles

• Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
Reactie #73 Gepost op: 15 maart 2011, 17:49:22
@owb: als jij nou de productie betaalt, dan weegt jouw stem over de inhoud zwaarder, snap je ;)

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #74 Gepost op: 15 maart 2011, 17:55:39
Ook ik snap dat het een sponsor enzo is, maar die Rockwool-vrachtwagen die op een gegeven moment door de straat van die woningbrand reed....kom op hee!  ;D

Irriteerde me ook mateloos dat je na ieder reclameblok teruggeworpen wordt in het programma. Zit je e.e.a. voor de tweede keer te bekijken.

De beelden vond ik erg interessant, met name de binnenaanvallen. Al met al leuk om op af te stemmen als je toch thuis bent, maar neem het niet meer op en blijf er ook niet voor thuis.

bartbev

• Forum gebruiker
  • bevelvoerder aspiranten-- 2010 beste jun. bev. nl.
    • www.blusgroeploppersum.nl
Reactie #75 Gepost op: 20 maart 2011, 14:46:49
Dichtbij het vuur Update week 11/2   :'( :'( :'(

In verband met RTL7 Darts zal er zondagavond 20 maart geen aflevering van 'Dichtbij het vuur' uitgezonden worden. De serie wordt een week later, op 27 maart weer hervat....

dat word dus optijd slapen misschien ook wel verstandig leuk weekend gehad  e050 098uo

http://kenbri.com/index.html

bartbev

• Forum gebruiker
  • bevelvoerder aspiranten-- 2010 beste jun. bev. nl.
    • www.blusgroeploppersum.nl
Reactie #76 Gepost op: 22 maart 2011, 19:37:51
twitter : dichtbijhetvuur :
Ik heb 21 foto's op Facebook geplaatst in het album "Brandoefening Twente"

http://www.facebook.com/album.php?aid=31588&id=118659884867429&l=dfcc4ce1c9

nikitacavia

• Forum gebruiker
Reactie #77 Gepost op: 27 maart 2011, 17:36:25
Vandaag is het weer zover (na 1 week niet geweest  :-X) Aflevering 3 alweer.

http://www.kenbri.com/dhv_week12.html

Dus veel kijk plezier  ;)
Brandweer liefhebber,wou er altijd bij,maar helaas door mijn handicap is het onmogelijk.

Breaky

• Forum gebruiker
Reactie #78 Gepost op: 27 maart 2011, 17:56:42
Nikitacavia, Je kunt hem zo op rtlgemist terugkijken. (Als je dat nog niet gedaan had)

Zeker een reminder, vanavond weer kijken dus.

Ik ben er weer klaar voor!  O0

Rem112Almere

• Forum gebruiker
  • www.hv-almere.nl
Reactie #79 Gepost op: 27 maart 2011, 19:26:43
Nikitacavia, Je kunt hem zo op rtlgemist terugkijken. (Als je dat nog niet gedaan had)

Zeker een reminder, vanavond weer kijken dus.

Ik ben er weer klaar voor!  O0
Of morgen om 23:00 uur.
Word dus weer na 20:30 chille voor mij. Geen zin om tot morgen te wachten voor de herhaling. Via internet kijken pakt die bij mij niet. Moet iets downloaden wat niet laad bij mij :'( :(