Meerdere filters is nog niet mogelijk. Ik zit eraan te denken om meer filters mogelijk te maken door het veld filter komma-gescheiden termen te laten accepteren.
Ik denk dat dit wel een geweldige meerwaarde zou opleveren. Hier in Haaglanden haal ik de PDA na een trilalarm veel te vaak uit mijn zak om vervolgens een A2 of Prio 2 rit te zien. Die vind ik niet interessant als ik onderweg ben. Dat wordt voorkomen door op alleen A1 en Prio 1 meldingen te kunnen filteren.
Op mijn HTC Touch Pro komt inderdaad dat geluidje ook naar voren, dat hoort echter bij de melding zelf. Zodra in een nieuwe versie het geluidje kan worden gekozen (als me dat lukt ) dan zal ik ook gaan trachten om het default-geluidje te onderdrukken.
Vroeger had ik de scanner naast mijn bed, nu de PDA. Maar het Windows standaardgeluid voor nieuwe meldingen vind ik zo irritant, dat ik dat heb uitgezet. Een trilalarm in de cradle geeft ook een niet echt lekker geluid. Nu moet ik dus om de paar minuten naar het scherm kijken. Een zelf in te stellen geluid zou volgens mij dus ook weer een grote stap voorwaarts zijn.
Is misschien aan te geven op welke termijn of in welke update deze functies kunnen worden toegevoegd?
Alvast bedankt en nog heel veel succes met de ontwikkeling van dit topprogramma!