Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 60610 keer)

0 gebruikers (en 32 gasten bekijken dit topic.

willummm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #100 Gepost op: 27 oktober 2009, 23:38:38
Ik heb ongeveer dezelfde problemen ondervonden de afgelopen dagen. Het programma heb ik een dikke maand geleden geinstalleerd op mijn HTC Diamond, en het werkte zeer goed en snel! Mijn complimenten! O0
Tot een paar dagen geleden, ik kon geen enkele melding meer ontvangen en kreeg een error. Op dit moment krijg ik alleen meldingen van een dag oud binnen, ongeacht de regio die ik heb geselecteerd.

Logje dat zojuist is gegenereerd:
Lijkt een probleem te zijn met de website?  ???

Yup, ook hier alleen maar "oude" meldingen. Ook op de site van alarmeringen.nl staan geen recente meldingen, dus het probleem zal zich inderdaad daar ergens voor doen...


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #101 Gepost op: 28 oktober 2009, 02:34:29
dit werkt PERFECT :) mooi makkelijk(H)

heb zelf de htc magic ; - )

Nu alleen hyves nog ff :P die vind mijn type telefoon niet zo leuk:P
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #102 Gepost op: 28 oktober 2009, 19:14:34
Gisteren had Telfort een storing waardoor mijn server (weidema.eu) niet beschikbaar was. Het was dus niet mogelijk de autoupdate te draaien tijdens de startup van het programma. Daar komt de melding "could not connect to server" vandaan. Sinds afgelopen nacht moet dat weer vlekkeloos werken, ik zie de versie-requests weer binnenstromen  8).

Het lijkt er daarnaast op dat alarmeringen.nl een probleempje heeft, of de meldingen doen het niet, of ze zijn oud. Daar kan ik helaas geen invloed op uitoefenen, hopen dat het snel verbetert!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


SteKel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 638
Reactie #103 Gepost op: 1 november 2009, 09:23:24
Meerdere filters is nog niet mogelijk. Ik zit eraan te denken om meer filters mogelijk te maken door het veld filter komma-gescheiden termen te laten accepteren.

Ik denk dat dit wel een geweldige meerwaarde zou opleveren. Hier in Haaglanden haal ik de PDA na een trilalarm veel te vaak uit mijn zak om vervolgens een A2 of Prio 2 rit te zien. Die vind ik niet interessant als ik onderweg ben. Dat wordt voorkomen door op alleen A1 en Prio 1 meldingen te kunnen filteren.

Op mijn HTC Touch Pro komt inderdaad dat geluidje ook naar voren, dat hoort echter bij de melding zelf. Zodra in een nieuwe versie het geluidje kan worden gekozen (als me dat lukt  ;)) dan zal ik ook gaan trachten om het default-geluidje te onderdrukken.

Vroeger had ik de scanner naast mijn bed, nu de PDA. Maar het Windows standaardgeluid voor nieuwe meldingen vind ik zo irritant, dat ik dat heb uitgezet. Een trilalarm in de cradle geeft ook een niet echt lekker geluid. Nu moet ik dus om de paar minuten naar het scherm kijken. Een zelf in te stellen geluid zou volgens mij dus ook weer een grote stap voorwaarts zijn.

Is misschien aan te geven op welke termijn of in welke update deze functies kunnen worden toegevoegd?

Alvast bedankt en nog heel veel succes met de ontwikkeling van dit topprogramma!
Groeten uit Den Haag, Gerard  


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #104 Gepost op: 1 november 2009, 12:02:50

Is misschien aan te geven op welke termijn of in welke update deze functies kunnen worden toegevoegd?


Dat is lastig te zeggen, ik werk er aan als ik tijd/zin heb en dan kan het maar zo zijn dat ik er 2 weken achter elkaar niks aan doe. Toevallig ben ik gisteren bezig geweest met het aanpassen van het kaartje, ik wil daar nu VitualEarth voor gebruiken van Microsoft. Die biedt namelijk veel meer functionaliteit dan google voor de WM telefoon. Het is alleen wat lastiger te programmeren  8).

Het filteren op meerdere termen heb ik er inmiddels in zitten, maar dat moet ik eerst nog even goed testen. Het geluid afspelen is nog even lastig en dat lukt me niet op korte termijn, dat vereist wat meer tijd verwacht ik.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #105 Gepost op: 1 november 2009, 12:06:09
Wie weet wat de beste app is voor de Nokia N97  ??? ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #106 Gepost op: 2 november 2009, 19:55:20
Aplicatie werkt hier ook super (htc tocuh pro), maar heb nog 1 vraag, is het misschien mogelijk om eens te kijken of je nog een eigen feed kan toevoegen. Want dan is het makkelijker om bij voorbeeld alleen de mmts te pakken.  O0


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #107 Gepost op: 2 november 2009, 22:28:21
Ik heb het wel eens eerder gehoord, dat het toevoegen van een eigen feed wenselijk zou zijn. De applicatie is echter niet zo flexibel opgebouwd dat dat simpel mogelijk is. Ik heb ergens de hoop dat alarmeringen.nl nog meer informatie gaat aanbieden, MMT en KNRM... Zoals het nu lijkt zal ik dus niet de applicatie aanpassen om eigen feeds toe te voegen, helaas voor jou...  :|
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #108 Gepost op: 3 november 2009, 21:56:48
Zojuist heb ik versie 0.9 vrijgegeven en als download beschikbaar gemaakt. Voor de gebruiker is de grootste wijziging dat het vanaf nu mogelijk is te filteren op meerdere woorden. Met behulp van een komma kunnen meerdere zoektermen worden gedefinieerd. Voor de rest zijn een aantal wijzigingen op de achtergrond doorgevoerd en heb ik enkele voorbereidingen getroffen voor het mogelijk maken van Bing-maps in een nieuwe versie.

Hoop dat de filtering op meerdere termen goed werkt en goed bevalt  ;)

Oja, de link: http://www.weidema.eu/page/p2000/nl/
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Bart S

  • Gast
Reactie #109 Gepost op: 3 november 2009, 22:20:21
Jaaaa! Dit is een lang gekoesterde wens van mij. Lijkt vooralsnog perfect te werken!