Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 60588 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

Wop

  • Gast
Reactie #120 Gepost op: 7 november 2009, 19:14:17
Hoi ,

Pas je proggie ontdekt. Heb 0.9 op mijn Samsung Omnia Qwerty gezet. Alles lijkt goed te werken. Alleen,...............  De Ambulance meldingen zijjn bij mij met een gele achtergrond en witte letters. Onleesbaar dus. Ligt dat bij mij of kan je die instellingen wijzigen?


Wop

  • Gast
Reactie #121 Gepost op: 8 november 2009, 19:21:35
Hoi ,

Pas je proggie ontdekt. Heb 0.9 op mijn Samsung Omnia Qwerty gezet. Alles lijkt goed te werken. Alleen,...............  De Ambulance meldingen zijjn bij mij met een gele achtergrond en witte letters. Onleesbaar dus. Ligt dat bij mij of kan je die instellingen wijzigen?

Ik ben er ondertussen achter dat het komt door mijn thema.  Dus als je de kleur instellingen kan wijzigen zou dit een welkome aanvulling zijn.


snmvr6

  • Gast
Reactie #122 Gepost op: 10 november 2009, 09:06:03
:) Hi, Ik ben begonnen met 0.8. Werkte prima. Nu 0.9 maar die werkt niet goed. Ik krijg steeds deze error: Error creating data view + error binding column to dataset.
Ik heb Samsung Omnia SGH-i900.
Dank je.


Bakk4442

  • Gast
Reactie #123 Gepost op: 10 november 2009, 11:38:22
Ik heb het zelfde probleem. Als ik geen sub gebied kies krijg ik alle meldingen ,maar als ik een sub gebied aangeef zoals holland midden krijg ik de meldingen Error binding column to dataset en error creating dataview.
Ik gebruik en X1e windows 6.1
BVD


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #124 Gepost op: 10 november 2009, 18:20:48
Het probleem ligt bij alarmeringen.nl, de feeds (=mijn bron) zijn leeg waardoor het programma ook niks kan weergeven. Ik hoop dat het zo spoedig mogelijk wordt opgelost...
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


SteKel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 638
Reactie #125 Gepost op: 11 november 2009, 10:43:29
Ik heb net phoneAlarm (http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.html) geïnstalleerd, maar nu geeft de monitor geen meldingen meer bij nieuwe berichten en ook het trilalarm werkt niet meer. Ik heb al in phoneAlarm gekeken naar de instellingen voor notificaties, maar die staan volgens mij allemaal aan. Weet iemand of de combinatie monitor en phoneAlarm sowieso wel werkt? Bedankt!

[EDIT] Opgelost! Gewoon even de monitor opnieuw geïnstalleerd.
Groeten uit Den Haag, Gerard  


willummm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #126 Gepost op: 15 november 2009, 00:33:14
Het probleem ligt bij alarmeringen.nl, de feeds (=mijn bron) zijn leeg waardoor het programma ook niks kan weergeven. Ik hoop dat het zo spoedig mogelijk wordt opgelost...

En het probleem ligt schijnbaar nog steeds bij alarmeringen.nl. De feeds zijn dan niet meer leeg. volledige gevuld zijn ze ook zeker niet. Voor mijn regio mag ik blij zijn als er drie of vier meldingen door worden gegeven, ook andere regio's komen er maar bekaaid vanaf. Jammer, dit gaat al de hele week zo...


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #127 Gepost op: 15 november 2009, 13:28:12
Het lijkt er inderdaad op dat alarmeringen.nl de feeds nog niet helemaal op orde heeft, jammer inderdaad want voor brandweer Friesland zijn ook maar 4 meldingen beschikbaar. Afgelopen week heb ik het probleem met de feeds wel gemeld bij alarmeringen.nl en daar zou naar worden gekeken. Misschien nog maar een keer informeren hoe het ervoor staat...
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #128 Gepost op: 15 november 2009, 13:31:24
waarom niet zelf of met iemand anders een eigen feed opzetten?


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #129 Gepost op: 15 november 2009, 13:33:39
Zelf heb ik niet de apparatuur en op dat gebied te weinig kennis. Als er iemand is die wel de apparatuur heeft en kennis ben ik absoluut bereid om de mogelijkheden te onderzoeken. Het is natuurlijk mooier om onafhankelijk te zijn van alarmeringen.nl.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[