Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 60586 keer)

0 gebruikers (en 20 gasten bekijken dit topic.

willummm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #160 Gepost op: 1 maart 2010, 00:12:07
Even wat aan het stoeien geweest met de settings, probleem zit 'm dus (wederom) in de feed Brabant-Noord. Als ik Brabant-Noord als eerste feed selecteer krijg ik niets meer te zien, selecteer ik Brabant-Noord als tweede feed dan krijg in iedere geval wel de eerste feed te zien als daar een andere regio is geselecteerd (Brabant-Noord laat ie dan ook niet meer zien). Dit probleem heeft zich eerder voorgedaan, is toen in een bepaalde versie opgelost. Tot en met 1.11 heeft dit goed gewerkt, helaas nu niet meer sinds het installeren van 1.12. Ook het terug zetten van oudere versies lost dit probleem nu niet meer op... :'( :'(


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #161 Gepost op: 1 maart 2010, 14:51:55
Ik heb 1.12 al meteen na het uitkomen geinstalleerd en toen deed ie het gewoon, maar sinds gisteren niet meer en ik heb ook Brabant-Noord als eerste feed. Is er niet gewoon een (tijdelijk) probleem met die feed??
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #162 Gepost op: 1 maart 2010, 14:59:00
Probleem zit hem inderdaad in de feeds, in dat stukje programmatuur is niets veranderd. Ik test hem nu in (1.13  ;)) maar daar loopt hij prima. Desnoods even de betreffende feeds controleren via deze links:

http://feeds.livep2000.nl/geo/index.php?r=21
http://feeds.livep2000.nl/geo/index.php?r=22
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


willummm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #163 Gepost op: 1 maart 2010, 23:06:50
Probleem zit hem inderdaad in de feeds, in dat stukje programmatuur is niets veranderd. Ik test hem nu in (1.13  ;)) maar daar loopt hij prima. Desnoods even de betreffende feeds controleren via deze links:

http://feeds.livep2000.nl/geo/index.php?r=21
http://feeds.livep2000.nl/geo/index.php?r=22

Waarschijnlijk inderdaad stom toeval dat op het moment dat ik 1.12 installeerde er een probleem met de feed Brabant-Noord ontstond. Op dit moment werkt de feed weer gewoon, gelukkig maar... ;)

Maar dit brengt wel een foutje naar boven. Indien de feed die als eerste is geselecteerd niet werkt, dan krijg je de tweede feed ook niet meer te zien...


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #164 Gepost op: 2 maart 2010, 21:00:59
Maar dit brengt wel een foutje naar boven. Indien de feed die als eerste is geselecteerd niet werkt, dan krijg je de tweede feed ook niet meer te zien...
Helemaal gelijk ik zal kijken hoe ik dit af kan vangen!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Hotdog

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Reactie #165 Gepost op: 3 maart 2010, 18:14:30
is deze applicatie ook geschikt voor blackberry?


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #166 Gepost op: 3 maart 2010, 20:57:09
is deze applicatie ook geschikt voor blackberry?


Nee helaas, de applicatie is alleen geschikt voor Windows Mobile toestellen met een touch-screen...
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Cooper

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #167 Gepost op: 8 maart 2010, 13:13:14
Hallo Sierdw,

Bedankt voor het beschikbaar stellen van de P2000 software en de verdere ontwikkeling daarvan  O0
Software [1,12] draait op een HTC HD2 WM 6.5 met .net 3.5 versie.
Als ik op refresh druk dan gaat ie wel updaten en krijg ook netjes de nieuwe meldingen binnen. Echter wanneer ik map wil bekijken dan geeft ie deze niet goed weer [Groningen staat niet in beeld] daarnaast geeft ie een witte balk tehoogte van google logo links onderin. Als ik bij log kijk dan staat er het volgende, na elke refresh;
 
''Succesfully created HTML''
''Error creating dataview''
''Loaded All in Lifeliners
''Loaded All in Groningen''

Dit is eigenlijk een luxe-probleem  ::) want verder draait ie wel super.

Zou het in de toekomst ook mogelijk zijn dat men in map kan inzoemen?

Met vriendelijke groet,
Cooper


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #168 Gepost op: 10 maart 2010, 11:07:03
Hallo Cooper,

Het kaartje kreeg je niet goed te zien omdat alle P2000 berichten van Groningen zonder coordinaten werden gestuurd. Volgens mij moet dat nu wel goed werken. Inzoomen wil ik tzt wel beschikbaar maken, maar ik weet nog niet precies hoe  ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Tukker2

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #169 Gepost op: 16 maart 2010, 23:03:26


/Edit: Is het wenselijk dat gedurende de nacht niet geupdate wordt, of wel geupdate wordt maar niet het geluid/tril wordt uitgevoerd?

Hier trouwens een link naar de download-pagina

ff geduurd, heb 1.12 feilloos geinstalleerd.
Er mag wel ge-update worden maar het geluid/trillen mag achterwege blijven.
Het standby vinkje heeft tot gevolg dat mijn toestel aan blijft wanneer ik niet in de buurt ben. :(

maar het blijft een handig programma.  O0