Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 60564 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #170 Gepost op: 19 maart 2010, 18:35:31
Ik snap je bericht niet helemaal? Als je alleen wilt dat er alleen geupdate wordt moet je de vinkjes vibrate en message uitzetten. Het vinkje 'do not allow the device to sleep' heeft inderdaad als gevolg dat het toestel aan blijft zolang het programma draait, als je dat niet wilt moet je het vinkje uitzetten :)
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Br@nd

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #171 Gepost op: 21 maart 2010, 17:31:54
Prachtige toepassing.

Heb een HTC touch pro 2 met de laatste nieuwe ROM met de .net 3.5 hotfix. Bij alle vensters kan ik 'swipen' behalve bij jou toepassing (natuurlijk wel met de scrollbar), ligt dat aan mijn toestel of is dat (nog) niet toepasbaar?


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #172 Gepost op: 22 maart 2010, 11:26:18
Prachtige toepassing.
Heb een HTC touch pro 2 met de laatste nieuwe ROM met de .net 3.5 hotfix. Bij alle vensters kan ik 'swipen' behalve bij jou toepassing (natuurlijk wel met de scrollbar), ligt dat aan mijn toestel of is dat (nog) niet toepasbaar?

Klopt, de gestures (zoals ze dat noemen) werken nog niet op het webbrowser object wat ik gebruik. Ik ben er wel mee bezig om dat goed werkend te krijgen, dus mogelijk in een nieuwe versie!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


GPMvdB

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #173 Gepost op: 25 maart 2010, 13:33:58
Om te beginnen een mooi programma!

Wel zou ik graag in de fuctionaliteit terugzien dat je kan kiezen hoeveel provincies je wilt meelezen. (ergens tussen 3 en 7). Ik vind 2 provincies eigenlijk een beetje krap.

Verder: alt tekst bij de lokaties op de map, zodatje weet bij welke melding het ballonetje hoort.

Geurt


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #174 Gepost op: 26 maart 2010, 20:11:51
Ik ben voornemens het geheel mbt het selecteren van provincies uit te breiden, zodat je met vinkjes kan aangeven welke provincies je wilt zien. Hoe meer provincies, des te langer het duurt om te refreshen uiteraard.

De kaart-functionaliteit is momenteel zeer beperkt, ik zie de toevoeging van jou ook wel zitten maar heb nog geen idee hoe ik dat zou moeten realiseren. Ik zal er in ieder geval eens over nadenken ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


SteKel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 638
Reactie #175 Gepost op: 29 maart 2010, 21:10:11
Sinds even na middernacht liggen alle feeds eruit?
Groeten uit Den Haag, Gerard  


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #176 Gepost op: 29 maart 2010, 21:15:06
welke regio gebruik je?
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


SteKel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 638
Reactie #177 Gepost op: 29 maart 2010, 21:17:33
Haaglanden, maar ik heb ook even Kennemerland en Amsterdam-Amstelland geprobeerd, en daar waren de laatste meldingen ook van even na middernacht.
Groeten uit Den Haag, Gerard  


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #178 Gepost op: 29 maart 2010, 21:24:55
probleem lijkt in de datum te zitten. per abuis worden meldingen op datum 30-3-2010 gezet. dit probleem zit echter in de feed, morgen is het probleem automatisch opgelost lijkt me. ik houd het even in de gaten, desnoods schakel ik de beheerder van livep2000 even in...
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


SteKel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 638
Reactie #179 Gepost op: 29 maart 2010, 21:27:06
Kijk, zo komen we er wel. Thx en fijne avond!
Groeten uit Den Haag, Gerard