Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 61275 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

joostvankempen

• REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #200 Gepost op: 23 juni 2010, 13:42:19
Super bedankt voor dit programma!  O0

Draai het op een HTC TyTN2 met Windows Mobile 6.1, moest inderdaad nog wel .NET installeren maar daarna ging het perfect.

Bij mij blijft alleen de notificatie ('melding') onderaan het scherm staan als er een nieuw bericht is binnengekomen. Bij bijvoorbeeld SMS gebeurt dit ook, maar als je er dan op klikt (en dus bekijkt) dan is hij daarna weg. Bij P2000 Mobile Monitor kun je de tekstballon alleen weer 'verbergen' en steeds opnieuw bekijken, maar hij gaat niet meer weg?

Voor de rest niks dan complimenten, het is duidelijk, overzichtelijk en werkt zeer praktisch

Het standaardgeluidje (wat je dus aanpast met die registersetting) hoor je volgens mij als je batterij bijna leeg is (<5%)

Vorige week ben ik overgestapt op een nieuwe Nokia E72, omdat mijn TyTN2 na 3,5 jaar intensief gebruik helemaal op was. Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe speeltje, dat alles en meer doet dan ik had gewenst. Alleen kan ik nu dus helaas geen gebruik meer maken van de P2000 Mobile Monitor…..

Baal hier erg van, want had hem bijna alle dagen op de achtergrond draaien. Heeft er iemand al ideeen over een vergelijkbaar programma voor Symbian?
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #201 Gepost op: 27 juni 2010, 18:45:39
Vraagje voor Sierd,

ik gebruik al en tijdje je applicatie, en en er enorm blij mee. Dus bij deze natuurlijk hartstike bedankt.

nu de vraag: de nieuwste versie geeft bij mij problemen. onder andere de auto update werkt eigenlijk bijna nooit. In elk geval praktisch nooit wanneer mijn toestel (HD2) in standby staat. en ook heb ik vaak geen enkele melding in beeld (0 berichten).

is dit een bekend probleem, of ben ik helaas de enige?

mvg Ben
Beste Ben, de applicatie werkt niet als het toestel uit staat, hiervoor moet je het toestel daadwerkelijk aan hebben staan. In het instellingenscherm is een vinkje wat voorkomt dat het toestel uitschakelt. Die zou je eens aan kunnen zetten of staat die aan? Geen meldingen in beeld komt vaak door het feit dat er niet gedownload kon worden, heb je wel een regio geselecteerd? Als de problemen aan blijven houden kan je me het best even een mailtje sturen, dan kan ik kijken of ik je kan helpen...
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[

HansH

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #202 Gepost op: 10 juli 2010, 15:19:36
sierd,

Je programma werkt zeer goed. (al vond ik de kaders waar de berichten in stonden in de vorige versie wat overzichtelijker)
Maar 1 probleem (of wens) heb ik wel
wanneer er meerdere capcodes onder een bericht staan dan staat daar steeds tussen Bran Haaglanden (in dit geval voor de regio haaglanden)
Waarom staan de capcodes gewoon niet netjes onder elkaar.

Schermprint:
10-07-10 14:40:12
Prio 1 Delftweg 166 RTM Binnenbrand (Rietenkap ja) 5330

BRAN
Haaglanden
1500511 BRW Maasland (lichtkrant)BRAN
Haaglanden
1500173 BRW Maasland (Code van Dienst)BRAN
Haaglanden
1500010 BRW Haaglanden (Monitorcode RAC)

einde schermprint

Misschien kan je er wat mee.

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #203 Gepost op: 10 juli 2010, 16:47:18
Hallo HansH,

Wat je zegt over de meldingen in de kaders ben ik met je eens, dat was echter niet mogelijk in de component die ik nu heb gebruikt. Ik vond de voordelen van deze component waarmee je veel makkelijker kan scrollen/doorklikken belangrijker dan de mogelijkheid om de achtergrond te kleuren. Ik verwacht echter dat het tzt wel mogelijk wordt om weer de achtergrond van een bericht te gaan kleuren ipv de tekst, maar dat is even afwachten.

Je andere punt snap ik ook, ik laat echter de XML berichten van Livep2000 gewoon uitlezen en gooi daar geen filter overheen. Het is voor zover ik nu kan zien ook niet simpel mogelijk om die wens door te voeren omdat de tekst die je weggelaten wilt hebben variabel is en dus nooit hetzelfde. Ik zall er echter wel eens over nadenken wat de mogelijkheden zijn.

In ieder geval bedankt voor je feedback!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[

Remunj

• Nieuwe gebruiker
  • *
  • NRK Vrijwilliger
Reactie #204 Gepost op: 19 juli 2010, 13:54:02
Een geweldig programma, helaas heb ik nu een android telefoon.

Wie weet een android programma voor de 112 meldingen.

P2000man

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • At work
Reactie #205 Gepost op: 19 juli 2010, 14:56:01
Ik heb de HTC Desire en dus ook Android, en ik gebruik alarmeringen android. werkt best goed moet ik zeggen.

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #206 Gepost op: 19 juli 2010, 20:22:10
Dat alarmeringen droid heb ik ook wel eens iets van gehoord, schijnt ook goed te werken en is voor zover ik weet ook gratis...

Ik ben ondertussen nog bezig met een nieuwe kaart, dan kan ook worden gezoomd en worden geschoven. Hopelijk bijna klaar. Iemand die dat straks voor me wil testen?

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #207 Gepost op: 19 juli 2010, 20:23:01
Kom maar op. :)

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #208 Gepost op: 20 juli 2010, 09:37:42
Kom maar op. :)
Als je een 'beta' wilt, stuur me dan even een mailtje via het adres in mijn profiel.

Ik ben daarnaast nog op zoek naar iemand die wat handig is met bijvoorbeeld photoshop. Op de nieuwe kaart en in de applicatie zou ik het leuk vinden als daar wat 'fancy' icoontjes kunnen komen voor de verschillende disciplines, zoals bijvoorbeeld in de iPhone app (screenshot). Wie zou me daarmee kunnen helpen?

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #209 Gepost op: 20 juli 2010, 19:51:12
Als je een 'beta' wilt, stuur me dan even een mailtje via het adres in mijn profiel.

Ik ben daarnaast nog op zoek naar iemand die wat handig is met bijvoorbeeld photoshop. Op de nieuwe kaart en in de applicatie zou ik het leuk vinden als daar wat 'fancy' icoontjes kunnen komen voor de verschillende disciplines, zoals bijvoorbeeld in de iPhone app (screenshot). Wie zou me daarmee kunnen helpen?
Je hebt mail. :)

Je wilt 3 icoontjes? Brandweer / Ambu / Politie?