Wat is dit voor holster?

Auteur Topic: Wat is dit voor holster?  (gelezen 20071 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #20 Gepost op: 21 augustus 2009, 20:52:01
Uncle Mike hadden wij ook. Of heb ik nog steeds..heb koppel van iemand anders gehad, wel m'n eigen holster..weet niet eens meer of die nou van Uncle Mike is ja of nee.. Anyway, het verschilt idd per mens. En dat klitteband is een aanfluiting, na enkele maanden neemt de klittebandcapaciteit dermate snel af, dat het koppel idd niet meer blijft zitten.

Herstel: m'n huidige holster is (na bestudering van de kleine lettertjes erop) van ''Ghost International''.  :)

Leuke site trouwens;

http://www.ghost-international.com/

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 10 januari 2012, 16:46:36
Iemand het holster zoals in de eerste post al in de praktijk gezien? Ik weet dat voornamelijk de persoonsbeveiligers er mee lopen, maar voor de rest heb ik er nog niemand mee gezien. De recherche bij ons loopt of met een gewoon koppel met Safariland, of met een 5.11 vestje.

(Bij mij doet de foto het trouwens niet in Firefox, wel in IE9)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #22 Gepost op: 10 januari 2012, 16:48:43
De foto uit de startpost is van een KLPD'er, heb de laatste tijd alleen wat mensen van de luchtvaart en waterpolitie er mee zien wandelen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

750_Katana

• Forum gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 10 januari 2012, 16:54:50
(Bij mij doet de foto het trouwens niet in Firefox, wel in IE9)
Bij mij doet de foto het prima in Firefox, 9.0.1. mss even updaten? ? ?

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #24 Gepost op: 10 januari 2012, 20:46:02
Even een reactie van mijn kant, ik werk als agent op straat in uniform en gebruik dan de Safariland holster. Ik heb ook regelmatig in burger dienst. Mag ik dan zonder extra trainingen van IBT of anderen gebruik maken van de holster, Blade tech. Of kan dat niet volgens de regels en/of verzekeringen?

Ik hoor graag reacties van politie forumleden.
"Waakzaam & Dienstbaar"

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #25 Gepost op: 10 januari 2012, 20:54:24
Even een reactie van mijn kant, ik werk als agent op straat in uniform en gebruik dan de Safariland holster. Ik heb ook regelmatig in burger dienst. Mag ik dan zonder extra trainingen van IBT of anderen gebruik maken van de holster, Blade tech. Of kan dat niet volgens de regels en/of verzekeringen?

NEE, officieel mag dat niet. Er zijn een aantal verdekte holsters aangewezen en alleen die mogen gedragen worden.

En ja, wat je in de praktijk doet is, bot weg gezegd je eigen probleem. Ik zie genoeg collega's lopen met eigen holsters, alleen wat gebeurd er als je, je vuurwapen gebruikt en er wordt een onderzoek inegsteld naar het vwpn gebruik.
Krijg je de standaard vragen:
1. Bent u getraind en geoefend op uw vwpn
2. Bent u getraind en geoefend met u holster wat u op dat moment droeg.
3. ......
4. ......

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #26 Gepost op: 10 januari 2012, 21:04:32

Neem even contact op met de afdeling IBT van je korps ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

HGL

• Senior gebruiker
Reactie #27 Gepost op: 10 januari 2012, 23:41:07
Een schietbeurt met je nieuwe holster en je bent getraind.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #28 Gepost op: 10 januari 2012, 23:57:02
Een schietbeurt met je nieuwe holster en je bent getraind.

Bij jullie misschien maar in A-A niet. Alleen de toegewezen holsters mogen worden gedragen.

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #29 Gepost op: 20 januari 2012, 01:19:05
Nieuws op het gebied van de holsters. TSA Agency BV is definief de winnaar van de aanbesteding. Als ik naar de producten range van TSA kijk, dan bieden ze op holster gebied alleen RADAR aan.

Niet echt het eerste merk waar ik aan dacht bij pistool holsters, maar ik heb zelf een zaklamp holster van't merk en ben daar in elk geval zeer tevreden over. Kwalitatief spul.

Welk model het exact wordt weet ik niet, maar waarschijnlijk een van deze modellen :

www.radar1957.com