Officiële kleding

Auteur Topic: Officiële kleding  (gelezen 62389 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #130 Gepost op: 8 augustus 2006, 16:59:56
ja ik wil ook kisten maar vindt ze er een beetje duur voor als ik eerlijk moet zijn
Tja een euro of 120 moet je er toch wel voor over hebben!  ;) Ik heb zelf 'Duitse' kisten, niet zwaar maar oersterk en waterdicht materiaal en passen zich snel aan aan je voet.  :)
343, never forget.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #131 Gepost op: 8 augustus 2006, 17:00:47
In een dumpzaak vind je ze vaak goedkoper hoor!  ;)

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #132 Gepost op: 8 augustus 2006, 17:42:59
Tja een euro of 120 moet je er toch wel voor over hebben!  ;) Ik heb zelf 'Duitse' kisten, niet zwaar maar oersterk en waterdicht materiaal en passen zich snel aan aan je voet.  :)

89 euries 8)
Nurse powerrrrr

klinknagel

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #133 Gepost op: 8 augustus 2006, 23:46:33
En dan te bedenken dat vrijwillilergers ook onder de ARBO wet vallen.

Dus zou iedere vrijwilliger standard veiligheidsschoenen moeten hebben.
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

Bart S

• Gast
Reactie #134 Gepost op: 9 augustus 2006, 19:58:20
ja ik wil ook kisten maar vindt ze er een beetje duur voor als ik eerlijk moet zijn

Oh, dat is jammer. Ik kan je namelijk de producten van Magnum aanbevelen, maar die zijn nog duurder ;)

Ook wel prettig is de Gerba Firemaster. Maar ook dit is geen goedkope schoen.

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #135 Gepost op: 9 augustus 2006, 20:07:46
Mijn veiligheidsschoenen kosten ± € 60,-
Vind ik best te doen,en het zijn de enige schoenen waar ik met gemak de hele dag op loop.
  Ta

Anne

• Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • Wherever I lay my head... that's my home.
Reactie #136 Gepost op: 9 augustus 2006, 21:07:37
Ook die van mij kostten iets van 60 euro en met een goed loop comfort. Het gaat om de Maddog Terminator een hoge veiligheidsschoen. CE EN 345-1 S3 veiligheidsklasse en tot een uur waterdicht. Maar bij ons op de afdeling zijn er ook veiligheidslaarzen te gebruiken voor evenementen.
Groet Anne

Pleegje_

• Senior gebruiker
Reactie #137 Gepost op: 10 augustus 2006, 00:12:53
Net zoals veel collega's bij Stichting Medical Rescue.NL draag ik de Primus 21. Dit is een zeer conformtabele werkschoen (Duitse brandweerkwaliteit) onder alle omstandigheden. Hij is verkrijgbaar bij Rescue3000 (www.rescue3000.nl)

timo

• Forum gebruiker
Reactie #138 Gepost op: 12 augustus 2006, 16:51:25
hier bij de dump zijn kiste 83 euro en dan moet er nog een binnenkant in voor 7 euro dus dan zit je al op 90 euro. en dat dan voor die 4 keer per jaar dat ik er op loop nee vindt ik overdreven sorry
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #139 Gepost op: 12 augustus 2006, 18:01:23
Het is overigens wel aan te raden dat soort schoenen (legerkisten of veiligheidsschoenen) aan te schaffen. Als je een keer EHBO loopt bij een motorcross in de regen zul je wel snappen waarom. (Ook handig bij andere dingen hoor).  ;)

Zo erg was het toch niet Gerard?  ;) Voor kisten moet je gewoon even kijken bij een dump. Prijs/kwaliteitsverhouding is heel behoorlijk, goed schoeisel is de inverstering waard!

groet, Michel