SEON

Auteur Topic: SEON  (gelezen 17678 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Wil890

• LTFO inzetleider LE politie, AGS, CVE
  • Forum gebruiker
Reactie #20 Gepost op: 27 oktober 2007, 12:08:17
Klopt. Seon heeft een 24 uur bemande kazerne met slaapkamers, fitnesruimte, werkplaatsen, etc. Zij regelen alles wat de brandweer niet doet of kan. (toiletten, tenten, kraanwagens, duikers, etc)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #21 Gepost op: 27 oktober 2007, 13:13:00
Klopt. Seon heeft een 24 uur bemande kazerne met slaapkamers, fitnesruimte, werkplaatsen, etc. Zij regelen alles wat de brandweer niet doet of kan. (toiletten, tenten, kraanwagens, duikers, etc)

Een kazerne bemand 24 uur  ::) Ik weet niet beter of die jongens zitten gewoon thuis en worden opgepiept, er woont er namelijk een bij mij in de buurt die ''piket'' draait.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

fire dept vincent

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 27 oktober 2007, 13:41:14
ene. duikers hebben de brandweer ook  ;)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #23 Gepost op: 27 oktober 2007, 15:23:55
Ik citeer:

Michelle1983

• Gast
Reactie #24 Gepost op: 27 oktober 2007, 16:57:01
:P

Maar weer even on-topic, een vraag: zit Seon alleen in Amsterdam of ook nog elders in Nederland? Wanneer er in in ieder geval Midden-Brabant namelijk weer eens een XTC-lab/opslag etc. (en soms ook een grote hennepkwekerij) wordt geruimd, dan is Seon altijd aanwezig. Als ze dan elke keer met busje en vrachtwagen uit A'dam moeten komen, dan schiet dat ook niet erg op zou ik denken.

fire dept vincent

• Gast
Reactie #25 Gepost op: 27 oktober 2007, 18:26:26

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #26 Gepost op: 27 oktober 2007, 19:12:15
Je blijft bezig met beweringen die totaal nergens op slaan. De brandweer heeft ook bestelbusjes, haakarmvoertuigen en zwaailampen.
De politie heeft zelf ook duikers.

Alleen het verschil zit hier tussen een duiker van het SEON en een duiker van de brandweer, totaal verschillende taken...
Ik heb trouwens nog geen duikers van het SEON gezien ...

Ik word er een beetje moe van, dat je in elk topic gaat zitten reageren, terwijl je heel veel dingen niet (zeker) weet en daarom allerlei dingen gaat roepen die of niet kloppen, of totaal nergens op slaan.

Mocht je nou nog meer commentaar hebben, dan moet je me maar even een PM sturen.
En voor de volgende keer, verwijder je IMG tags even ....  ::)

Voor de andere leden, sorry dat ik het even openbaar en publiekelijk doe, misschien helpt dit wel....

een vraag: zit Seon alleen in Amsterdam of ook nog elders in Nederland? Wanneer er in in ieder geval Midden-Brabant namelijk weer eens een XTC-lab/opslag etc. (en soms ook een grote hennepkwekerij) wordt geruimd, dan is Seon altijd aanwezig. Als ze dan elke keer met busje en vrachtwagen uit A'dam moeten komen, dan schiet dat ook niet erg op zou ik denken.

Voor zover een medewerker mij verteld heeft, hebben ze maar een haakarmvoertuig en een aantal bestelbusjes. Ik weet niet of je in het bezit bent van foto's? Of kentekens? Dan kunnen we even vergelijken.
Ik weet trouwens niet of ze wel in Amsterdam zitten, zoals je misschien al geprobeert hebt, kun je ze ook niet vinden in de telefoongids (logisch trouwens, zouden ze erg kwetsbaar worden).

Michelle1983

• Gast
Reactie #27 Gepost op: 27 oktober 2007, 19:34:23
Van de voertuigen heb ik in ieder geval de volgende gezien op foto's:
- Volkswagen Transporter
- Mercedes Sprinter (twijfel ik over)
- Volvo haakarmbakwagen
Vaak staat er ook een blauwe vrachtwagen bij, maar die zou ook van justitie/LFO/Van Gansewinkel kunnen zijn.

Foto's van SEON-voertuigen heb ik niet zelf, heb wel een manier om ze te vinden. Als je op www.brandweerspotters.nl zoekt op het trefwoord amfetamine, dan krijg je zes nieuwsberichten in beeld. Je kan foto's van SEON gemaakt in de omgeving van Tilburg vinden onder:
- "Productielocatie amfetamine ontmanteld"
- "Xtc-laboratorium Berkdijksestraat te Tilburg"

Op www.brandweerfotograaf.nl kan je ook foto's vinden onder "Nieuwe foto's" en dan bij:
- "Waalwijk 23-8-2007 groot cocaïne lab"
- "Tilburg 24-2-2007 groot XTC lab"

MarcoIF

• Forum gebruiker
    • RotterDamse Vos
Reactie #28 Gepost op: 27 oktober 2007, 19:38:43
De foto's die hier zijn geplaatst zonder bronvermelding en zonder toestemming van de fotograaf  stonden zijn verwijderd.

Mvg.

Mod. Jerommeke88
Groetjes, Marco

Michelle1983

• Gast
Reactie #29 Gepost op: 27 oktober 2007, 19:44:36
Inderdaad, een dergelijke bus en haakarmwagen :)

Zat alleen een andere haakarmbak op (zonder letters of andere markeringen).