Wachttijden 0900-8844

Auteur Topic: Wachttijden 0900-8844  (gelezen 8290 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #10 Gepost op: 3 mei 2012, 15:44:02
Het is ook een beetje wat voor situatie is. Zelf een keer een twijfel achtige situatie gehad waarbij ik tussen 1-1-2 en 0900 twijfelde. Werd in de wacht gezet waarna ik daarna alsnog 1-1-2 belde. Als je een administratief iets wil doorbellen kan je beter op een ander moment bellen. Er zijn gewoon tijden dat het erg druk is ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #11 Gepost op: 3 mei 2012, 16:49:11
Het is ook een beetje wat voor situatie is. Zelf een keer een twijfel achtige situatie gehad waarbij ik tussen 1-1-2 en 0900 twijfelde. Werd in de wacht gezet waarna ik daarna alsnog 1-1-2 belde. Als je een administratief iets wil doorbellen kan je beter op een ander moment bellen. Er zijn gewoon tijden dat het erg druk is ;)

Precies, en ik gok dat die drukke tijden er vroeger ook al waren toen men nog op het wijkbureau de telefoon beantwoorde. Zelf heb ik eigenlijk vooral positieve ervaringen met 0900-8844. Over het algemeen snel geholpen, meestal binnen de minuut!
Senior GGP / Oost-Brabant


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #12 Gepost op: 3 mei 2012, 20:46:33
ik heb nooit te klagen over de regio's Utrecht en Amsterdam-Amstelland, gaat vrij vlotjes.

Kan me voorstellen dat andere korpsen wellicht wat minder personeel op het servicecenter hebben zitten, dus het is afhankelijk van je regio!


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #13 Gepost op: 10 september 2016, 16:24:45
Wachttijden te lang: bellers politielijn haken massaal af
Koen Voskuil / Peter Winterman 10-09-16, 07:58 Laatste update: 07:59

De problemen bij de telefooncentra van 0900-8844 ('geen spoed, wel politie') zijn nog lang niet opgelost. Elke dag hangen duizenden bellers op, omdat ze te lang moeten wachten.

Lees verder op: http://www.ad.nl/nieuws/wachttijden-te-lang-bellers-politielijn-haken-massaal-af~a89faabd/
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #14 Gepost op: 10 september 2016, 16:32:13
Citaat van: enrico1972 link=msg=1446641 date=1473517485
Wachttijden te lang: bellers politielijn haken massaal af
Koen Voskuil / Peter Winterman 10-09-16, 07:58 Laatste update: 07:59

De problemen bij de telefooncentra van 0900-8844 ('geen spoed, wel politie') zijn nog lang niet opgelost. Elke dag hangen duizenden bellers op, omdat ze te lang moeten wachten.

Lees verder op: http://www.ad.nl/nieuws/wachttijden-te-lang-bellers-politielijn-haken-massaal-af~a89faabd/

Begrijpelijk! Was laatst bij een vriend van me, vanuit zijn balkon zagen we iemand de straat in lopen die opvallend een woning in keek (liep zelf het paadje van de voordeur een stuk op. Hij direct gebeld met 0900, heeft ruim 20 minuten in de wacht gestaan! Ik ondertussen via social media een berichtje gestuurd omdat het zo lang duurde met wachten. Logisch dat ze die man niet meer hebben gevonden.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #15 Gepost op: 10 september 2016, 17:02:53
Ik heb laatst toen ik buiten de regio was ook een keer ergens voor gebeld, maar maar wat een drama idd.

@Grumpy, verdachte situatie -> 112
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #16 Gepost op: 10 september 2016, 17:05:33
Citaat van: Diaephi link=msg=1446652 date=1473519773
Ik heb laatst toen ik buiten de regio was ook een keer ergens voor gebeld, maar maar wat een drama idd.

@Grumpy, verdachte situatie -> 112

Zeiden we achteraf ook tegen elkaar, van volgende keer gewoon 112 hiervoor.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #17 Gepost op: 10 september 2016, 17:17:48
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1446653 date=1473519933
Zeiden we achteraf ook tegen elkaar, van volgende keer gewoon 112 hiervoor.

Yup, altijd bij verdachte situaties, we adverteren er zelf mee: "112 daar vang je boeven mee". Niet alleen bij levensbedreigende situaties zoals vroeger.
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #18 Gepost op: 10 september 2016, 17:20:16
Citaat van: Diaephi link=msg=1446655 date=1473520668
Yup, altijd bij verdachte situaties, we adverteren er zelf mee: "112 daar vang je boeven mee". Niet alleen bij levensbedreigende situaties zoals vroeger.

Zeker waar, op dat moment niet aan gedacht :D
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


guest15549

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 10 september 2016, 22:23:04
1x overlast gemeld en 1x een vermissing van een kind gebeld, beide keren bijna direct geholpen.