Wat is geschikt om te dragen voor een hulpverlenend voertuig?

Auteur Topic: Wat is geschikt om te dragen voor een hulpverlenend voertuig?  (gelezen 3960 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

SafetySuzi

  • Gast
Gepost op: 20 september 2009, 19:57:18
Goeienavond heren/damens :)

Ik wilde graag jullie mening over hetvolgende,

Ik ben momenteel bezig een lijst op te stellen voor uitrusting binnen onze Safety Car, maar er zijn zoveel EHBO Kits en rugzakken te krijgen, dat ik niet zo goed weet welke het beste is.

waarschijnlijk krijg ik de vraag wat ik wil kunnen behandelen, maar laten we het op de basis houden, dus geen AED en dergelijke :) want daar is het voertuig te klein voor.

Suggesties zijn welkom!




Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #1 Gepost op: 20 september 2009, 21:23:33
Wat is de taak van het voertuig, en waar wordt het gebruikt?

En de bemanning heeft gewoon een OK opleiding?

Over het algemeen heeft een SC niet zo zeer medische/ehbo meuk aan boord ::)

Joost


SafetySuzi

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 20 september 2009, 21:30:01
Het voertuig wordt ingezet tijdens de amateur racerij op het circuit, en tijdens evenementen onder begeleiding van scouting nederland.

het voertuig zelf vervult zowel de rol van Technisch voertuig als de rol van eventueel mobile communcatie/ehbo voor de lichtere ongevallen.

de bemanning zelf heeft EHBO diploma's maar geen OK.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #3 Gepost op: 20 september 2009, 21:48:47
Okee, wij hebben er altijd een ambu bij staan voor de eerste hulp ;)

Ik weet niet hoe hard het allemaal gaat bij jullie, maar ik zou er in ieder geval voor zorgen dat de boel goed vast zit ;) En een brandblusser, olie korrels, bezem kunnen ook geen kwaad.

Joost


freudsap

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
  • GGZ verpleegkundige, vrijwilliger dienst 112
    • VZW First Response
Reactie #4 Gepost op: 26 september 2009, 18:40:08
Ben zelf heel tevreden over deze rugzak:

http://www.praxisdienst.nl/nl/EHBO/Tassen+en+rugzakken/EHBO+tassen+en+EHBO+rugzakken/EHBO+rugzak+gevuld+jubileumeditie.html

Inhoud heb ik zelf nog aangevuld.  In deze samenstelling eerder voor verpleegkundigen gemaakt.
Vrijwilliger verpleegkundige - ambulancier dienst 112  Banaba GGZ verpleegkundige | Banaba IZ en spoedgevallenzorg | Informatiesysteemver