22 maart 2010 19.00-21.00 (GHOR) oefening Feijenoord Stadion Rotterdam

Auteur Topic: 22 maart 2010 19.00-21.00 (GHOR) oefening Feijenoord Stadion Rotterdam  (gelezen 3419 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Bij deze, om 5 voor 12: er doen 500 figuranten mee. Die bezetten met z'n allen één vak. Het doel is het ontruimen van dat ene vak. Politie/ME, brandweer en GHOR/ambulancedienst doen mee.

Kan helaas niet langs om wat foto's te schieten! Komen er wel ergens op het forum foto's van jou??   :-[ ;)
Brandweer Papendrecht


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Niet van mij, vast wel van anderen. Een moderator van dit forum is ter plaatse.  O0

19.18 A1 AMBU 17161 Oefening Stadion Feyenoord Van Zandvlietplein 1 3077AA Rotterdam bon 23210

19.19 A1 AMBU 17151 Oefening Stadion Feyenoord Van Zandvlietplein 1 3077AA Rotterdam bon 23205

19.19 A1 AMBU 17127 Oefening Stadion Feyenoord Van Zandvlietplein 1 3077AA Rotterdam bon 23211
greetz,  Enrique


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Bij deze, om 5 voor 12: er doen 500 figuranten mee. Die bezetten met z'n allen één vak. Het doel is het ontruimen van dat ene vak. Politie/ME, brandweer en GHOR/ambulancedienst doen mee.

En ziekenhuizen


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Ik begreep dat de oefening voortijdig geëindigd is.
Figuranten namen hun rol te serieus. Het was geen oefening meer voor de ME.  :( :-\


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Nee hoor, de oefening is gewoon volgens plan verlopen. Er zijn wel een aantal no-play slachtoffers gevallen (allemaal verstuikingen). Hij was wel korter dan gepland, maar dat kwam doordat iedereen meewerkte en het soepel verliep.

Dus ik ben benieuwd waar je de informatie vandaan haalt dat het is afgeblazen tussentijds.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Bij de deelnemende ziekenhuizen zijn geen "slachtoffers" afgeleverd. We laten dan maar even in het midden hoe dat gekomen is.


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Bij de deelnemende ziekenhuizen zijn geen "slachtoffers" afgeleverd. We laten dan maar even in het midden hoe dat gekomen is.

Ok, dat kan ik niet beoordelen. Ik weet alleen dat de ambu's met "slachtoffers" het terrein van de kuip hebben verlaten op weg naar het Ikazia (volgens de draaiboeken) of ze daar zijn aangekomen.......


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Ik begreep dat de oefening voortijdig geëindigd is.
Figuranten namen hun rol te serieus. Het was geen oefening meer voor de ME.  :( :-\

Een klein aantal gasten is van het terrein gegooid, omdat ze hun rol te serieus namen.
Dat zal de bron zijn van het gerucht ;)

Verder is bij mijn weten de oefening gewoon volgens plan verlopen.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s