GRIP 1 Middel hulpverlening (verkeersongeval 2 doden) Weg om de Noord - Hoofddorp 23-9-2009

Auteur Topic: GRIP 1 Middel hulpverlening (verkeersongeval 2 doden) Weg om de Noord - Hoofddorp 23-9-2009  (gelezen 18343 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Er zijn op zeker 2 mensen overleden waarvan er nu 1 uit het voertuig geknipt wordt.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

NF

• Senior gebruiker
    • www.112ijmond.nl
Wat een ellende de laatste tijd in Kennemerland... :-\ :'(

p2kflex
20:40:09 23-09-09GROUP-1TELEFONISCH CONTACT MELDKAMER BRANDWEER.
0106530BRW Veiligheidsregio Kennemerland (OvD Noord)
Overigens vermoed ik dat deze melding hoort bij een incident op Corus en niet bij dit ongeval.
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Van+Heuven+Goedhartlaan+Hoofddorp,+Haarlemmermeer,+Noord-Holland&ie=UTF8&ll=52.303388,4.688673&spn=0.037368,0.076818&z=14&iwloc=A

Er zijn twee kruisingen tussen deze twee wegen. Betreft het de noordelijke of de zuidelijke?
De Kruisweg kruist ook nog eens zowat op beide kruispunten met beide wegen...

Kan iemand dit nog ophelderen?

Rowin

• Senior gebruiker
Kan iemand dit nog ophelderen?
Als het inderdaad voor de brandweerkazerne is, zoals meerdere media vermelden, dan is het de noordelijke kruising ;)

VRK Fotografen

• Senior gebruiker
    • Brandweer Kennemerland VRK
to de kazerne dus Noordelijke...

Maar meer richting zuid en de flitspaal...

Jan
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto

BvE

• Manschap A
  • Senior gebruiker
  • 112, daar red je levens mee!
Ik kom net terug, gemeente was al snel ter plaatse om de gehele weg af te zetten met hekken en die grote matrix borden.

Het betrof niet een kruispunt ofzo, maar De weg om Noord, ten hoogte van de Bijlmermeerstraat.

Sander-K

• Forum gebruiker
Foto van www.abradio.nl

Foto: Michel van Bergen ... Meer nieuws en foto's op www.abradio.nl

Joyce82

• Junior gebruiker
  • **
Zelf zag ik de brandweer voor mij rijden richting de N201, maar wist toen niet voor welke melding....Nu lees ik op het forum wat een verschrikkelijk ongeluk er is gebeurd...
Op Haarlems Dagblad heb ik zojuist de reactie gelezen, van iemand die er voorbij is gereden toen het net gebeurd was....Vreselijk.... :'(

Ontzettend veel sterkte toegewenst voor alle slachtoffers, getuigen en natuurlijk niet te vergeten alle hulpverleners!

AMK

• Senior gebruiker
  • VPK io
Dat ben een beste klapper :o Sterkte voor betrokkenen, en ook zeker voor de hulpverleners! Zoiets wil je echt niet tegenkomen :-X

Rowin

• Senior gebruiker
Op Haarlems Dagblad heb ik zojuist de reactie gelezen, van iemand die er voorbij is gereden toen het net gebeurd was....Vreselijk.... :'(

Citaat
Ik reed er rond 2030 voorbij, vreselijk gezicht, rokende auto (wat er van overwas) rond een boom en mensen in de sloot.
Het was rijdend richting Heemstede vlak voor de kruising van de brandweer kazerne. Volgens mij wel net voorbij de laatste bocht.
Geplaatst door Arual1272 op 21:46 23-sep-2009
Bron: Haarlems Dagblad.nl

Behoorlijk heftig allemaal  :'(