Spoedbegeleiding door de politie

Auteur Topic: Spoedbegeleiding door de politie  (gelezen 420524 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

• Gast
Reactie #870 Gepost op: 14 april 2014, 15:02:51
Citaat van: 112 rotterdam-oost link=msg=1258223 date=1397480300
(Zie de beschrijving voor het hele verhaal)
Citaat
Een begeleiding door de politie van een 25 weken zwangere vrouw waarvan de vliezen waren gebroken. Zij en haar man wilden eerst zelf naar de SEH komen (in hun eigen auto: de witte Toyota). Maar vanwege de drukte door de marathon moesten een motor en een DHV het voertuig onderscheppen en begeleiden. Vanuit het EMC is de vrouw per ambulance naar het Sophia gebracht.

Matth

• Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
Reactie #871 Gepost op: 14 april 2014, 15:11:00
Citaat van: grizz link=msg=1257640 date=1397223289
Dat is klinkklare onzin...

heeft ook te maken met stukje interesse en motivatie... als ik tegenwoordig studenten hoor zeggen : "met de fiets? " of " lopend surveilleren ?" Dan schieten mijn nekharen overeind...

tijdens onze stages waren we niet naar binnen te rammen en liepen of fietsten we ons suf... Elke dienst aanhoudingen vanwege drugs, heling of andere zaken... gewoon omdat je lopend en fietsend meer ziet dan vanuit een auto... Hetzelfde is het met verkeer. Men interesseert zich er niet voor... dus het verkeer regelen ook niet... Terwijl het behoorlijk wat gevaar voor jezelf en anderen meebrengt als je het niet goed onder de knie hebt !

Maar goed... het nieuwe politieonderwijs is zo goed.... :'( :D

edit : als je er werkelijk oprecht wilt weten hoe dit werkt en er in wil oefenen, loop naar een collega die de pomp heeft gevolgd (of de opleidingen daarvoor) en vraag of hij/zij je wilt helpen. Geloof me... het gaat erg handig zijn als je het kunt !  8)

Ja want van de pomp is alles beter......?

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #872 Gepost op: 14 april 2014, 15:25:37
Dat is klinkklare onzin...

heeft ook te maken met stukje interesse en motivatie... als ik tegenwoordig studenten hoor zeggen : "met de fiets? " of " lopend surveilleren ?" Dan schieten mijn nekharen overeind...

tijdens onze stages waren we niet naar binnen te rammen en liepen of fietsten we ons suf... Elke dienst aanhoudingen vanwege drugs, heling of andere zaken... gewoon omdat je lopend en fietsend meer ziet dan vanuit een auto... Hetzelfde is het met verkeer. Men interesseert zich er niet voor... dus het verkeer regelen ook niet... Terwijl het behoorlijk wat gevaar voor jezelf en anderen meebrengt als je het niet goed onder de knie hebt !

Maar goed... het nieuwe politieonderwijs is zo goed.... :'( :D

edit : als je er werkelijk oprecht wilt weten hoe dit werkt en er in wil oefenen, loop naar een collega die de pomp heeft gevolgd (of de opleidingen daarvoor) en vraag of hij/zij je wilt helpen. Geloof me... het gaat erg handig zijn als je het kunt !  8)
Een direct diskwalificatie van iedereen die de pomp niet heeft gevolgd dus... Je klinkt een stuk ouder dan in je profiel vermeld staat. Ik ben geen student meer maar kan mij niet vinden in je verhaal, ook niet bij de huidige lichtingen. Ongemotiveerd volk is van alle tijden, je ziet in vrijwel elke klas een tweedeling ontstaan tussen de 'actieve' en 'passieve' student. Vaak ook het verschil tussen een roeping en 'slechts een baantje'. Ik schrijf dat gedrag niet toe aan het type opleiding dat gevolgd wordt.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #873 Gepost op: 14 april 2014, 23:29:29
Hoezo? Ik hoor zat ervaren collega's precies hetzelfde zeggen. Of zijn die opeens te goed voor "fietsen" of "lopend surveilleren"
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Marrk

• Forum gebruiker
Reactie #874 Gepost op: 14 april 2014, 23:34:44
Reuze interessant zeg deze discussie :-\
Misschien idee om ergens anders voort te zetten? O0

thetwin84

• EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #875 Gepost op: 15 april 2014, 13:59:51
Citaat van: 112 rotterdam-oost link=msg=1258223 date=1397480300
http://www.youtube.com/watch?v=miZPsTxzV7E

Wel een unieke video.
(Zie de beschrijving voor het hele verhaal)

Dat zie je inderdaad niet vaak dat een gewone burger onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis wordt getransporteerd.
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=

xangadib

• IvP
  • Forum gebruiker
Reactie #876 Gepost op: 15 april 2014, 15:21:17
En je ziet ook gelijk de reden waarom. Afslaan waar de begeleidende motor rechtdoor gaat.
Digitaal onderzoek

112NoordWestNL

• Forum gebruiker
Reactie #877 Gepost op: 19 april 2014, 10:34:24
https://www.youtube.com/watch?v=mHp9OR69F8g

Spoedbegeleidng, 3 Politie motoren en Ambulance 12-142 Vanuit Haarlem naar het VUMC Amsterdam

thetwin84

• EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #878 Gepost op: 19 april 2014, 11:39:27
Citaat van: xangadib link=msg=1258534 date=1397568077
En je ziet ook gelijk de reden waarom. Afslaan waar de begeleidende motor rechtdoor gaat.

Misschien heb ik dat gemist maar waar kun je dat zien? en wat was de reden... ik heb het filmpje bekeken maar niet kunnen terug vinden..
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #879 Gepost op: 19 april 2014, 11:41:46
Citaat van: thetwin84 link=msg=1259821 date=1397900367
Misschien heb ik dat gemist maar waar kun je dat zien? en wat was de reden... ik heb het filmpje bekeken maar niet kunnen terug vinden..

Op 19 seconden.