Spoedbegeleiding door de politie

Auteur Topic: Spoedbegeleiding door de politie  (gelezen 420534 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

• Gast
Reactie #940 Gepost op: 2 mei 2014, 11:56:09
Citaat van: Sasla link=msg=1263852 date=1398898491
Ohja, een afsplitsing is misschien handig e050
Past inderdaad wel hier: Rijden met Optische en geluidssignalen (OGS) steeds makkelijker? .

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #942 Gepost op: 8 mei 2014, 12:51:21
Citaat van: Haageneesch link=msg=1265792 date=1399544381
http://www.youtube.com/watch?v=YKvzycBBnYY
Mooi filmpje, maar ook jammer van sommige automaten die rijden op de weg. Want hier zie je toch duidelijk dat niet iedereen goed spiegelt en kijkt als er blauw met geluid achter zich rijd of stil staat  :'(
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Tomyboy

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Student Technische Bedrijfskunde TU/e

thetwin84

• EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #944 Gepost op: 8 mei 2014, 13:43:51
Citaat van: Haageneesch link=msg=1265792 date=1399544381
http://www.youtube.com/watch?v=YKvzycBBnYY

Nette Rit, kan me wel voorstellen dat je toch af en toe hartstikke gek word van die mensen die zoals de groenemotormuis ook al zegt stil blijven staan, niet in de spiegels kijken etc.
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=

klf grimmenstein markt

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #945 Gepost op: 8 mei 2014, 14:17:13
Ik heb nu zelf 3x mee mogen maken om begeleid te rijden met het kinderbeestfeest, ik heb na die avond altijd bergen respect voor de motorrijders die meerijden, zeker ook om dit werk te doen om een colone voertuigen te begeleiden, ook al hebben de routes van het KBF meer motorrijders mee dan in de getoonde filmpjes en zullen de dames en heren begeleiders het vast en zeker een "snoeprit" vinden. Wanneer je dan de filmpjes bekijkt van een spoedrit naar een ziekenhuis dan krijg ik alleen maar meer respect voor de motorrijders die als georganiseerde "gekken" de weg schoonvegen voor de ambu.

Dit soort filmpjes zouden ze veel meer aandacht mogen geven ook bijvoorbeeld tijdens de theorielessen voor je rijbewijs.

Voor de dames en heren op de fietsen alleen maar een  O0
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend

en-er-gy

• Uit de hand gelopen hobby: Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
Reactie #946 Gepost op: 8 mei 2014, 15:50:57
Als ik geen beveiliger was geworden, dan zou ik mijn motorrijbewijs halen en als motormuis willen werken in het Blauw.

klf grimmenstein markt

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #947 Gepost op: 8 mei 2014, 17:01:57
Citaat van: en-er-gy link=msg=1265835 date=1399557057
Als ik geen beveiliger was geworden, dan zou ik mijn motorrijbewijs halen en als motormuis willen werken in het Blauw.

Al waren het de drie laatste banen op onze aarde (brandweer, ambu of politie) dan nog zou ik er niet voor kiezen.
DE reden, te grote b*k en te klein hartje ik weet zeker dat ik binnen zes weken door enig collega in een dwangbuis afgevoerd kan worden. Hoewel deze drie beroepen vast vele mooie kanten hebben wegen die voor mij niet op tegen de shit die je tegen komt en over je heen krijgt. Gelukkig zijn er mensen die daar vele malen beter mee om kunnen gaan. Maar.... als ik de garantie krijgen zou dat ik alleen dit werk dan zou ik e.e.a. willen overwegen. Tot die tijd zoek ik het wel op op mijn manier en daarmee ook alleen de mooie (hoewel soms ook zware) kanten binnen de HV
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #948 Gepost op: 8 mei 2014, 19:13:09
Citaat van: en-er-gy link=msg=1265835 date=1399557057

Ik zou niets anders willen doen in ieder geval. Vind het prachtig werk.

brw arie

• Senior gebruiker
  • one misson one goal
Reactie #949 Gepost op: 8 mei 2014, 21:40:33
Schitterend filmpje. Mooie begeleiding
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt