Rode Kruis Voertuigen

Auteur Topic: Rode Kruis Voertuigen  (gelezen 290483 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,655
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #580 Gepost op: 3 juli 2013, 13:50:41
in hoeverre is dit ook al echt de huisstijl voor voertuigen of is dit gewoon een marketingplaatje om de huisstijl te promoten. Huisstijl dan in de zin als: briefpapier, websites, folders etc en niet direct 1 op 1 voor voertuigen.

Zowel voor Noodhulp als Sociaal vervoer zie ik niet zo heel veel functies voor een volkswagen Up namelijk....


Jvdw

  • eerste hulp verlener
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
  • doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Reactie #581 Gepost op: 4 juli 2013, 13:33:21
Het blijft koffiedik kijken en we zullen gewoon braaf moeten wachten tot ze van uit landelijke bureau met nieuwe voorschriften komen want ik ben benieuwd naar wat er komen gaat zowel mbt voertuigen maar ook de kleding enz enz


Redcrosser

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 86
Reactie #582 Gepost op: 4 juli 2013, 17:06:46
Inderdaad. Zal voor vele afdelingen weer een flinke hap met geld kosten.. Helaas! :(


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,655
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #583 Gepost op: 4 juli 2013, 17:26:19
Hoezo, afdelingen worden niet ineens verplicht om al hun voertuigen om te stickeren. Dat is in het verleden nog nooit gedaan en zal ook nu niet gebeuren.

Maar als je dan toch een voertuig gaat bestickeren dan zullen ze het in de nieuwe stijl willen.


Koekerdt

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Reactie #584 Gepost op: 4 juli 2013, 23:00:12
Inderdaad. Ik had begrepen dat het invoeren van de nieuwe stijl op basis van vervanging gaat. Dus eerst alles met het oude logo opmaken en als er van "iets" een nieuwe bestelt wordt, dan met het nieuwe logo. Geen oude materialen weggooien dus. En dat "iets" kan vanalles zijn, van visitekaartjes tot aan voertuigen en alles er tussenin. Maar ik denk dat daar nog wel een verdere uitleg over komt.
Vers afgestudeerd Integraal Veiligheidskunde Veiligheidscoördinator op verschillende evenementen Geïnteresseerde in alle andere vormen van veiligheid


Peter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #585 Gepost op: 5 juli 2013, 10:43:54
Citaat van: Koekerdt link=msg=1180931 date=1372971612
Inderdaad. Ik had begrepen dat het invoeren van de nieuwe stijl op basis van vervanging gaat. Dus eerst alles met het oude logo opmaken en als er van "iets" een nieuwe bestelt wordt, dan met het nieuwe logo. Geen oude materialen weggooien dus. En dat "iets" kan vanalles zijn, van visitekaartjes tot aan voertuigen en alles er tussenin. Maar ik denk dat daar nog wel een verdere uitleg over komt.
Maar men noemt wel de datum van 1 jan 2015 als datum dat alles vervangen is...


RemcoV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 299
Reactie #586 Gepost op: 5 juli 2013, 11:51:22
Citaat van: Peter link=msg=1181012 date=1373013834
Maar men noemt wel de datum van 1 jan 2015 als datum dat alles vervangen is...

Van Rode Kruis intranet:
Citaat
2. Wanneer wordt de nieuwe huisstijl geïntroduceerd?
Voor de invoering van de nieuwe huisstijl en het logo nemen we de tijd - vanaf 1 juli passen we enkele landelijke communicatiemiddelen aan, zoals de website en de afdelingssites. De aanpassingen doen we op vervangingsbasis. Dat wil zeggen dat zodra bepaalde huisstijldragers vervangen moeten worden (denk aan briefpapier, visitekaartjes, et cetera), deze in de nieuwe huisstijl worden geleverd. Zo kunnen de afdelingen en districten dat vanaf 1 juli ook doen. Een huisstijlhandboek is dan natuurlijk beschikbaar. Daarnaast zijn de volgende mijlpalen vastgesteld:
•Tot 1 januari 2014 is het voor afdelingen en districten mogelijk om gadgets en communicatiemiddelen in zowel de nieuwe als de oude huisstijl (bij het depot) te bestellen en naast elkaar te gebruiken. Zo worden oude voorraden opgemaakt, voordat we nieuwe middelen in de nieuwe stijl gaan maken.
•Vooralsnog wordt 1 januari 2015 aangehouden als datum waarop we volledig overgaan op de nieuwe huisstijl. Alle voorraden met het oude logo zijn dan als het goed is op.
Voor de duurdere huisstijldragers (bijvoorbeeld de striping van voertuigen of gevelborden) wordt per situatie bekeken wanneer die in de nieuwe huisstijl gebracht kunnen worden.

Maar dus niet per definitie de voertuigen...
! Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel !


Peter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #587 Gepost op: 5 juli 2013, 13:55:54
Citaat van: RemcoV link=msg=1181030 date=1373017882
Van Rode Kruis intranet:
Maar dus niet per definitie de voertuigen...
Dan ga je dus ook niet volledig over zoals daar boven staat..


Marnix

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Reactie #588 Gepost op: 5 juli 2013, 14:19:57
"wordt bekeken wanneer"  is niet hetzelfde als "doen we dus niet"....
CN NRK


Sam Wedel

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 570
  • Eibergen, Achterhoek
Reactie #589 Gepost op: 6 juli 2013, 22:28:12


Dienst: Nederlandse Rode Kruis
Afdeling: Voorst
Roepnummer: 53.54
Kenteken: 85-KJZ-8
Soort voertuig: Personenvervoer
Merk & type: Volkswagen Caddy