www.feuerwache.net (online Brandweer spel)

Auteur Topic: www.feuerwache.net (online Brandweer spel)  (gelezen 83432 keer)

0 gebruikers (en 43 gasten bekijken dit topic.

JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #220 Gepost op: 3 december 2009, 18:02:16
Hebben jullie ook zo weinig inzetten? Ik heb er ineens een paar achter elkaar en dan is het gewoon een half uur niets. Zowel refreshen als uitloggen helpt niet.

Mijn geduld wordt nu wel erg op de proef gesteld.

ja is in het begin toch zo, ik heb het aardig druk:

  Chemieunfall (an Schule)  91 - 58  
  Chemieunfall (an Schule)  1 - 48  
  Chemieunfall (an Schule)  86 - 33  
  Chlorgas Alarm (Schwimmbad)  37 - 16  
  Chlorgas Alarm (Schwimmbad)  51 - 92  
  Chemieunfall (an Schule)  25 - 31  
  Brand in Spedition  43 - 43  
  Brand in Spedition   48 - 9  
  Chlorgas Alarm (Schwimmbad)  82 - 93  
  Chemieunfall (an Schule)  72 - 54  
  Feuer im Altenheim  80 - 27  
  Brand in KFZ-Werkstatt  35 - 34  
  Gastronomiebrand  92 - 54  
  Gartenlaubenbrand  1 - 24  
  Keller unter Wasser  12 - 66  
  Kinobrand  75 - 3
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Kolkkie

  • Verzorgende-IG i.o., Sportmasseur, EHV-er, Fotograaf (niet-HV)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #221 Gepost op: 3 december 2009, 18:14:24
Ik heb inmiddels weer een Mülleimerbrand geblust en nu een Brennender LKW.

Nu 154.120 credits. Nog maar een kleine 7700 credits nodig om een kazerne en 2x uitbouw te bouwen en een 20/16 en HV wagen aan te schaffen.
Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #222 Gepost op: 3 december 2009, 19:19:47
Je uitrukken komen met elke kazerne er bij 5 km verder van je kazernes af. Dus als je steeds 5km aan houd worden je rijtijden steeds langer en haal je dat pas tegen de 30 of 40 kazernes in.

Als je het wiskundig gaat bekijken moet je je kazernes 14km van elkaar af zetten en heb je op een gegeven moment met 49 kazernes je stad/kaart vol met 49 kazernes en kan een incident nog meer als +/- 7 km van een kazerne af plaats vinden.

duurt een week,

ps. ik heb altijd 5 KM afstand aangehouden
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #223 Gepost op: 3 december 2009, 19:21:25
Wagens weggooien in het begin is zonde en onnodig.

Wel een vraagje voor de gevorderden? Is een 20/16 beter als een 10/6 en loont het om bv na 15 kazernes de 10/6's in te ruilen voor 20/16's?

Ik neem aan dat 1 blokje 1km is?

Ik heb inmiddels credits zat voor een 2e kazerne. Ik spaar nog even door zodat ik meteen kan uitbreiden. De meegeleverde 10/6 gaat de deur uit en daar komen dan 2 20/16 voor terug en een HV.

Dan weer hard sparen voor een volgende kazerne met uitbouw.
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #224 Gepost op: 3 december 2009, 19:23:08
Ik heb dit al 2x een dag gehad. Ik ook in de shit maar de volgende dag komt het helemaal goed.

Hebben jullie ook zo weinig inzetten? Ik heb er ineens een paar achter elkaar en dan is het gewoon een half uur niets. Zowel refreshen als uitloggen helpt niet.

Mijn geduld wordt nu wel erg op de proef gesteld.
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #225 Gepost op: 3 december 2009, 20:30:54
Wagens weggooien in het begin is zonde en onnodig.

Wel een vraagje voor de gevorderden? Is een 20/16 beter als een 10/6 en loont het om bv na 15 kazernes de 10/6's in te ruilen voor 20/16's?

Hmm Luke zei mij dat de 20/16's meer tankinhoud / vermogen en snelheid (2km pu) hebben.. enne: Luke verbeter me als ik het fout heb  ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #226 Gepost op: 3 december 2009, 20:42:46
Wow hebben jullie deze pagina wel eens gelezen: http://wiki.feuerwache.net/wiki/Gro%C3%9Fschadenslage

Dus op een goede dag kan er een ramp plaatsvinden. Wat hier al op geschreven wordt is dat iedereen massaal voertuig stuurt dus punten verdienen is er bijna niet bij en het aantal voertuigen is niet reeel. Zou beter zijn als het in een verband wordt geplaatst zodat alleen die leden reageren kunnen.
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #227 Gepost op: 3 december 2009, 20:46:10
Hmm Luke zei mij dat de 20/16's meer tankinhoud / vermogen en snelheid (2km pu) hebben.. enne: Luke verbeter me als ik het fout heb  ;)

correctos

Wow hebben jullie deze pagina wel eens gelezen: http://wiki.feuerwache.net/wiki/Gro%C3%9Fschadenslage

Dus op een goede dag kan er een ramp plaatsvinden. Wat hier al op geschreven wordt is dat iedereen massaal voertuig stuurt dus punten verdienen is er bijna niet bij en het aantal voertuigen is niet reeel. Zou beter zijn als het in een verband wordt geplaatst zodat alleen die leden reageren kunnen.

de laatste ramp (raffirandirij) heb ik een compagnie gestuurt andere stuurde nog 7000 voertuigen, leverde mij 21.000 credits op ondanks er nog een paar 100 auto's reden
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Reactie #228 Gepost op: 4 december 2009, 11:41:51
ongeveer 01 uur 59 min voor een tuin brand
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


Bart S

  • Gast
Reactie #229 Gepost op: 4 december 2009, 12:16:05
ongeveer 01 uur 59 min voor een tuin brand

Nog 1 of 2 TSen erbij (als je die hebt). Gaat het sneller.