Hoi,
Ik heb er vandaag eentje binnengekregen en er zijn uiteraard verschillen met een Mag Lite (al dan niet charger)
Wat ik er aan waardeer:
Het lampje is mooi compact, zit in een holster die eventueel aan een riem te dragen is en hij zit redelijk in elkaar.
Behuizing is in ieder geval metaal en geen plastic, dus kan tegen een stootje.
Ik zie het wel echt als een product dat je enkel kan gebruiken bij nacht. Overdag zie je er niet veel mee, maar dan geef je voor zover ik weet ook tekens via handen, ipv Mag Lite.
Ik ga hem wat intensiever testen en kijken hoe hij reageert als hij een tijdje in de auto heeft gelegen, condensvorming van de lenzen etc.
Vergeet niet dat dit product natuurlijk ook een andere prijscategorie heeft dan een Mag Charger. Of hij tegen een normale Mag Lite 3D led met verkeerscone op kan, weet ik nog niet, wordt uitproberen.
Als mensen filmpjes willen, kan geregeld worden. Ik heb een Maglite 4D halogeen, een Maglite 3D led, een Mag Charger (geen led) en de Wand uit deze thread.
Ik kan , indien gewenst, ook fotomateriaal verzorgen waar de wand wordt ingezet met voertuigverlichting op de achtergrond (signaalverlichting, maar ook gewone autoverlichting)
Enige waar ik wel nog zou willen uitproberen, is hoe het verkeer erop reageert, het rood/groen gebeuren is natuurlijk wel anders dan de standaard acties die nu gegeven worden. Ik zal navraag gaan doen bij de lokale eenheid verkeer van de politie
Groeten, Ruud
Dus u roept maar, ik werp me wel op als testpersoon;)