Cadeautje: ingepakte flitspalen - 04-12-2009

Auteur Topic: Cadeautje: ingepakte flitspalen - 04-12-2009  (gelezen 10648 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #20 Gepost op: 4 december 2009, 16:39:27
nee de palen doen het toch meestal niet

Ah, gelukkig! Ben blij dat ik dat nu weet..!  ::)


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #21 Gepost op: 4 december 2009, 16:44:49
Zal me niet verbazen als het allemaal palen die op dat moment "buiten dienst" waren zijn :D wel erg leuk mocht het toch een kwajongensstreek zijn : Zonder schade toch iets leuks :D
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #22 Gepost op: 4 december 2009, 16:46:18
dit is inderdaad een leuke grap, beter als het in de fik steken van de palen
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


E.

  • IVK'er
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #23 Gepost op: 4 december 2009, 18:29:39
Verpakte flitspalen blijken pr-stunt
vrijdag 04 december 2009 | 17:54 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 04 december 2009 | 18:12

RIJSWIJK (ANP) – De flitspalen die in de nacht van donderdag op vrijdag als sinterklaascadeau zijn ingepakt, zijn ten prooi gevallen aan een ludieke actie van het energiedrankje Go-Fast. Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf vrijdag gemeld.

In totaal heeft het bedrijf in de nacht 250 flitspalen ingepakt. Het bedrijf wil met de actie duidelijk maken ‘dat ‘go fast’ niet meer gaat in deze tijden van files’. De ingepakte palen bevonden zich in Amsterdam, Alkmaar, Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Zwolle, Groningen en Almere.
Het inpakken van de flitspalen vond ’s nachts plaats tussen vier uur en half zeven. In totaal deden zo‘n zeventig medewerkers van Go-Fast mee aan de actie.

bron: http://www.destentor.nl/algemeen/binnenland/5904044/Verpakte-flitspalen-blijken-prstunt.ece


Politiefan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
Reactie #24 Gepost op: 4 december 2009, 18:30:33
De grappenmaker is bekend. :P

Verpakte flitspalen blijken pr-stunt

De flitspalen die in de nacht van donderdag op vrijdag als sinterklaascadeau zijn ingepakt, zijn ten prooi gevallen aan een ludieke actie van het energiedrankje Go-Fast.

Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf vrijdag gemeld. In totaal heeft het bedrijf 250 flitspalen ingepakt. Het bedrijf wil met de actie duidelijk maken dat snel rijden niet meer gaat in tijden van files.  De ingepakte palen bevonden zich in alle grote steden.  In totaal deden ongeveer zeventig medewerkers van het bedrijf mee aan de pr-stunt.

http://www.hartvannederland.nl/nederland/2009/verpakte-flitspalen-blijken-pr-stunt/


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #25 Gepost op: 4 december 2009, 18:41:51
dit is inderdaad een leuke grap, beter als het in de fik steken van de palen

Dat zijn jouw woorden!  :-X
TWITTER foto's suck....


AVN

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 227
Reactie #26 Gepost op: 4 december 2009, 19:14:04
De grappenmaker is bekend. :P

Verpakte flitspalen blijken pr-stunt

De flitspalen die in de nacht van donderdag op vrijdag als sinterklaascadeau zijn ingepakt, zijn ten prooi gevallen aan een ludieke actie van het energiedrankje Go-Fast.

Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf vrijdag gemeld. In totaal heeft het bedrijf 250 flitspalen ingepakt. Het bedrijf wil met de actie duidelijk maken dat snel rijden niet meer gaat in tijden van files.  De ingepakte palen bevonden zich in alle grote steden.  In totaal deden ongeveer zeventig medewerkers van het bedrijf mee aan de pr-stunt.

http://www.hartvannederland.nl/nederland/2009/verpakte-flitspalen-blijken-pr-stunt/

Ik hoop dat de staat Go-Fast aansprakelijk stelt voor de gemiste verkeersboetes en voor het smartegeld van de extra verkeersdoden, die door deze misplaatste actie (mogelijk) vallen....

En ja, ik weet, dat veel forumleden het niet met mij eens zullen zijn ....


handTAS

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #27 Gepost op: 4 december 2009, 19:26:31
Ik hoop dat de staat Go-Fast aansprakelijk stelt voor de gemiste verkeersboetes en voor het smartegeld van de extra verkeersdoden, die door deze misplaatste actie (mogelijk) vallen....

En ja, ik weet, dat veel forumleden het niet met mij eens zullen zijn ....

Sommige fo-remmers forummers hebben ook geen enkele realiteitszin. Is dit nu werkelijk het meest verschrikkelijke wat een mens kan doen in deze wereld na correctie 2 km per uur te hard rijden? Als je dat vindt dan ben je gewoon rijp voor langdurig verblijf in een GGZ instelling Misschien een keer het journaal kijken?

forza flitsservice.nl


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #28 Gepost op: 4 december 2009, 19:26:41

En ja, ik weet, dat veel forumleden het niet met mij eens zullen zijn ....

Klopt als een bus!!!
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #29 Gepost op: 4 december 2009, 20:42:06
Ik hoop dat de staat Go-Fast aansprakelijk stelt voor de gemiste verkeersboetes en voor het smartegeld van de extra verkeersdoden, die door deze misplaatste actie (mogelijk) vallen....

En ja, ik weet, dat veel forumleden het niet met mij eens zullen zijn ....

U is vanaf vandaag gecertificeerd mierenvoortplanter?  :|