junioren jeugdbrandweer en container

Auteur Topic: junioren jeugdbrandweer en container  (gelezen 10000 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

LindaB

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 26 maart 2004, 22:31:09
erg jammer, het is een goede kweekvijver voor de brandweer. Maar er moet wel een goede opzet zijn met genoeg animo voor begeleiders anders heeft het geen zin om een jeugdbrandweer op te starten...


LindaB

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 26 maart 2004, 22:33:27
Hier in Terneuzen was dat ding zelfbouw....een paar handige jongens net als jouw Peter en je bent al een goed eind op weg. ::) :P ;D ;D

Tja, er is bij ons ook wel een geweest die heeft een model gemaakt. En we hadden ook plannen met een echte container maar aangezien het nog maar voor 2 seizoenen is (wat vorig jaar nog niet eens duidelijk was) heeft het niet echt veel zin...


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 26 maart 2004, 22:35:14
erg jammer, het is een goede kweekvijver voor de brandweer. Maar er moet wel een goede opzet zijn met genoeg animo voor begeleiders anders heeft het geen zin om een jeugdbrandweer op te starten...
nou daarom juist,en we hebben toch al een aantal jonge mannekes rondhobbelen die dat best zien zitten.
En ik begrijp dat ik bij jou en Ronald altijd terecht kan voor info


LindaB

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 26 maart 2004, 22:37:35
zeker weten... Ik help graag... Ik vind het zelf erg leuk om te doen... Ik ben nadat ik zelf bij de jeugdbrandweer heb gezeten blijven hangen als begeleider en dat ben ik nu al 3 jaar en ik doe het met veel plezier en probeer bij ons ook iedere keer weer andere en beter werkende systemen te bedenken. Hierbij dus voor de junioren maar over het algemeen voor aspiranten...

Maar voor info en vragen... Kan altijd


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #14 Gepost op: 26 maart 2004, 22:40:21
OK alvast bedankt Linda,en ik hoor dat Ronald handig is met timmeren ;D ;D ;D


LindaB

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 26 maart 2004, 22:42:07
OK alvast bedankt Linda,en ik hoor dat Ronald handig is met timmeren ;D ;D ;D

Hmmm, das altijd makkelijk... Ben van plan om over ongeveer een jaartje (of 2) op mezelf te gaan... Als er verbouwd moet worden weet ik dus waar ik moet zijn  ;)


firemanr

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 26 maart 2004, 22:43:42
Vrouwen van 21 heb ik altijd een zwak voor.....al moet ik er voor op mn duimen slaan...... ;D ;D ;)


LindaB

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 26 maart 2004, 22:44:59
haha, das heel mooi!!! Ik zal het onthouden, weet ik bij wie ik zijn moet  :P


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #18 Gepost op: 26 maart 2004, 22:45:00
Vrouwen van 21 heb ik altijd een zwak voor.....al moet ik er voor op mn duimen slaan...... ;D ;D ;)
jij krijgt van mij een cursus hamertje tik ;D ;D


LindaB

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 26 maart 2004, 22:46:10
jij krijgt van mij een cursus hamertje tik ;D ;D

met een setje "bob de bouwer"  pleisters...  :-*