Nijmeegse Vierdaagsefeesten 17 t/m 23 juli 2010

Auteur Topic: Nijmeegse Vierdaagsefeesten 17 t/m 23 juli 2010  (gelezen 24457 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Chopsticks

• Forum gebruiker
Gepost op: 24 december 2009, 16:34:46
Het is weer zo ver, de inschrijving voor deelname aan de hulpverlening bij de Nijmeegse Vierdaagsefeesten is geopend!

De feesten vinden dit jaar plaats van 17 t/m 23 juli 2010. De afdeling Nijmegen van het Nederlandse Rode Kruis levert ook dit jaar weer een groot aantal EHBO-ers (6-8 overdag en 32 per avond) om te zorgen dat de hulpverlening rond de feesten goed verloopt. In de afgelopen jaren hebben veel vrijwilligers van buiten Nijmegen geholpen en hiermee de inzet tot een groot succes gemaakt!

Wil je ook meehelpen bij dit grootse en gezellige evenement in de binnenstad van Nijmegen, meld je dan aan via de geheel vernieuwde site http://www.rodekruisvierdaagsefeesten.nl/

Je kunt 1 dag of meerdere dagen komen helpen. In beide gevallen wordt voor de catering en een slaapplaats gezorgd als je van ver buiten Nijmegen komt. Na je aanmelding ontvang je een ontvangstbevestiging. De definitieve indeling ontvang je na 1 april 2010.

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
Reactie #1 Gepost op: 24 december 2009, 17:42:42
teb wil er weer heel graag heen
maar op me big nummer nu nog niet
en daarnaast wacht ik al sinds april 2009 op de verlening van mijn diploma
dus inschrijven zonder diploma is beetje moeilijk.

*gaat 4 jan maar weer het ok bellen*
flappus  niet elke verandering is een verbetering

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 24 december 2009, 17:46:14
Je kunt je BIG nummer ook op zoeken op de site van het big register.
Je oude OK nummer blijft hetzelfde bij een verlenging. Hier kun je je ook mee aanmelden, als je maar een geldig diploma hebt ten tijde van de inzet hoeft dat geen probleem te zijn.

EH-Am*dam

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #3 Gepost op: 25 december 2009, 14:10:46
Hallo,

weten jullie misschien ook hoe, waar en wanneer je je kan opgeven voor de hulpverlening van de vierdaagse zelf?
Ik wil zelf wel een jaar meedraaien in Nijmegen, maar ik weet nog niet of het de vierdaagse of de feesten wordt.
groet
EH-verlener RK Amsterdam SIGMA Amsterdam-Amstelland BHV

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 26 december 2009, 05:23:47
De informatie kun je hier vinden.

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #5 Gepost op: 28 december 2009, 14:05:01
Ik heb geprobeert via de website aan te melden maar ik weet niet of het gelukt is (ik heb geen melding gezien dat het formulier verzonden is, had wel de juiste chapta-code). Daarnaast verloopt mijn OK ehbo diploma in april. Mijn RK afdeling gaat verder met alleen het NRK dipoma. Erkennen jullie die ook? (sommige/veel(?) afdelingen erkennen hem nog niet...)
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #6 Gepost op: 28 december 2009, 19:00:48
Heey ik ben ook weer van de partij !

Chopsticks, moeten we alle kopietjes ook weer opsturen als we vorig jaar alles nog hebben ingestuurd en er niks veranderd is?

Golly
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 29 december 2009, 05:09:16
Bernhard,
Er is geen aanmelding van je binnen gekomen, noch staat er een aanmelding van je in de database. Als je succesvol het formulier hebt verzonden krijg je een bevestigingsscherm te zien én je krijgt een kopie van je aanmelding per e-mail. Mocht je dit niet zien, maar terugkomen bij hetzelfde scherm als waar je was, scroll dan naar beneden en let op rode tekst bij de velden. De rode tekst geeft aan wat je verkeerd hebt ingevuld.
T.a.v het NRK diploma kan ik je nu geen eenduidig antwoord geven daar we hier onderling nog over in discussie zijn.

Golly,
Ieder jaar dien je alle documenten (behalve je pasfoto) opnieuw in te sturen. Dit is zodat wij kunnen controleren of de informatie die je opgeeft juist is. Zie ook de faq op de website over dit onderwerp.

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #8 Gepost op: 29 december 2009, 09:44:59
Ik weet al wat er fout ging Chopsticks. In het online formulier is ingesteld dat de vraag Diploma's verplicht is. En aangezien ik geen overige diploma's heb (enkel EHBO diploma) kon ik daar dus niets aanvinken. misschien uis het handig als dat nog word aangepast?
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 29 december 2009, 18:16:52
Hoi Bernhard,
Dank je wel. Dit had idd niet als een verplicht veld mogen staan en is inmiddels aangepast.