S I G M A & Ambubus verdwijnen

Auteur Topic: S I G M A & Ambubus verdwijnen  (gelezen 13205 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #20 Gepost op: 3 april 2004, 19:12:16
moeten maar es wat brandweerwagens weg doen...daar staat ook de helft een heel jaar lang van stil!!!

ach, in de 10 jaar dat ik nu in Woudenberg woon, is de SLH misschien 1a2 keer gebruikt...

maja buiten slijten die slange zo he....

GHD

• Forum gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 4 april 2004, 15:32:55
Citaat
   1 april    

??? ??? 1 april zegt hij ??? ???

leuk hoor... :'( :'( :'(

maarja..de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
zelfde geld was het wel zo....(vooral met deze regering)

janssen

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 25 juni 2004, 16:41:30
Je kunt je inderdaad afvragen wat voor meerwaarde de SIGMA heeft en de kosten die hiermee gemoeid zijn. Hiermee wil ik niet zeggen dat je het weg moet doen. Een keuze of je e.e.a. niet anders, beter of wellicht door anderen kan laten doen is lang niet zo'n gek idee.
Per slot van rekening kosten die 43 sets en al die vrijwilligers nogal wat en dat nog even los van de tomeloze inzet van deze mensen. Wat levert het op?!

7194

• Senior gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 25 juni 2004, 18:13:11
Je kunt je inderdaad afvragen wat voor meerwaarde de SIGMA heeft en de kosten die hiermee gemoeid zijn. Hiermee wil ik niet zeggen dat je het weg moet doen. Een keuze of je e.e.a. niet anders, beter of wellicht door anderen kan laten doen is lang niet zo'n gek idee.
Per slot van rekening kosten die 43 sets en al die vrijwilligers nogal wat en dat nog even los van de tomeloze inzet van deze mensen. Wat levert het op?!

TOTDAT!!!!! ze wel een keer nodig zijn. De regering kan hier beter zijn geld aan verspillen dan aan andere troep wat al helemaal geen meerwaarde heeft in de maatschappij.

Christian

• Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 26 juni 2004, 08:37:21
TOTDAT!!!!! ze wel een keer nodig zijn. De regering kan hier beter zijn geld aan verspillen dan aan andere troep wat al helemaal geen meerwaarde heeft in de maatschappij.

Ik ben het helemaal met je eens, Ger@rd, temeer omdat ik ook bij de SIGMA ben, maar als je buitenstaander bent, kijk je er weer anders tegen aan. Inderdaad, 43 sets is best veel in zo'n landje, misschien moet er nog eens goed naar de indeling worden gekeken. Misschien kan er nog wat veranderd worden, waardoor er uiteindelijk meer geld over blijft wat besteed kan gaan worden aan iets anders in de medische hulpverlening.

Christian

Michel

• Gast
Reactie #25 Gepost op: 27 juni 2004, 16:07:28
(...)
Hiermee wil ik niet zeggen dat je het weg moet doen. Een keuze of je e.e.a. niet anders, beter of wellicht door anderen kan laten doen is lang niet zo'n gek idee.
(...)

We kunnen kiezen uit 'anders', 'beter' en 'door anderen'?
Het is misschien lang niet zo'n gek idee om er bij te vertellen welke alternatieven er dan zijn. Anders lijkt mij dit bericht niet meer dan een knuppel in een hoenderhok.

Groeten van Michel

EHBO-er

• Senior gebruiker
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #26 Gepost op: 27 juni 2004, 16:58:54
Als we de GNK gewoon eens de kans gaven om iets op te bouwen ?