Nou, zeggen jullie het maar... Filmpje komt van iemand op Flitsservice.nl forum
http://www.youtube.com/watch?v=0wYoe0cJsr4
Ik zie om één of andere reden op de drie afgesloten rijstroken drie politieauto's staan, vrijwel tegen de auto van RWS aan en onvoldoende veiligheidszone tussen de reeks buffervoertuigen en het incident...
Kan zijn dat er voor het filmpje op de drie rijstroken al e.e.a. aan botsauto's staat, maar dat durf ik niet te zeggen...
Maakt niet uit dat hij daarvandaan komt het is een mooi filmpje.
Een en ander is snel uit te leggen,
RWS is eerste voertuig ter plaatse,
PV's die daarna komen zien toch het gevaar van voertuigen die willen snijden maar willen ook zo snel mogelijk beginnen met hulpverlening. Minimale ruimte is dan 50m ( wat de eerste pv wel haalt maar de derde niet ), dat is net niet goed ingeschat ze zitten op drie strepen met iets meer dus dat is ongeveer 40m. Allen hebben blauw aan zoals ook mag in Fend-Off dus ook daar is niets mis mee. Alleen ehm, het blijft voor agenten moeilijk om blauw uit te zetten als ze in de afzetting staan ( verslaving?
lachende noot )
Verdiend het een schoonheidsprijs, nee. Is er gedacht aan de veiligheid, ja. Bij een groter incident zal er ongetwijfeld een IM aannemer worden ingeschakeld die ook de veiligheidszone zal vergroten.
Al met al vind ik dit een van de netste afzettingen door politie die ik heb gezien.