lesboek verbindingen rode kruis

Auteur Topic: lesboek verbindingen rode kruis  (gelezen 5086 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

geert+

• Junior gebruiker
  • **
Gepost op: 8 januari 2010, 13:27:47
hallo allemaal,

heeft iemand handboek/lesstof verbindingen van het rode kruis voor mij?
het liefst als een word bestand.

mvg Geert

EHV-er +AED, O&V, verbindingen, basis marifonie, Coordinator logistiek NRK afd. Voorne putten & Rozenburg. Centralist op PAC.  kijk niet naar wat er n

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 8 januari 2010, 21:01:23
hallo allemaal,

heeft iemand handboek/lesstof verbindingen van het rode kruis voor mij?
het liefst als een word bestand.

mvg Geert

Die kun je toch bij je eigen Afdelings- Coördinator Verbindingen krijgen?

RemcoV

• Forum gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 9 januari 2010, 21:00:53
Of op het Rode Kruis intranet: http://intranet.rodekruis.nl/content.jsp?objectid=nrkbeheer:25788

Als je tenminste een vrijwilliger van het Rode Kruis bent.

Remco
! Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel !

geert+

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2010, 19:19:05
toch bedankt voor de link, maar dit deel had ik al in huis. ik bedoelde eigenlijk die diegenen hebben die een vervolg cursus hebben gekregen. of is deze er niet.

gr Geert
EHV-er +AED, O&V, verbindingen, basis marifonie, Coordinator logistiek NRK afd. Voorne putten & Rozenburg. Centralist op PAC.  kijk niet naar wat er n

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2010, 14:27:51
Er is wel een vervolgcursus maar de herziene cursus is bij mijn weten nog niet klaar
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

geert+

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #5 Gepost op: 12 januari 2010, 15:05:53
heb jij de oude cursus dan nog thuis liggen? dan kan er wel wat uit leren toch?

alvast bedankt :)

mrpddnos

• Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 12 januari 2010, 21:20:20
nee, die heb ik niet.
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Rick918

• Junior gebruiker
  • **
    • Nederlandse Rode Kruis Zaanstreek-Waterland
Reactie #7 Gepost op: 31 januari 2010, 23:22:41
Als je precies vertelt welke je eigenlijk bedoelt? Ik heb er volgens mij een aantal op mijn pc staan. Alleen weet ik niet welke jij bedoelt. De jongste die ik heb komt uit 2008. En ik heb eerlijk gezegd nog niks vernomen van een nieuwere.
Verpleegkundige | SIGMA | NRK Leidinggevend Evenementenhulpverlener | NRK Hoofd Verbindingsdienst Zaanstreek-Waterland

mrpddnos

• Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 31 januari 2010, 23:59:52
Als je precies vertelt welke je eigenlijk bedoelt? Ik heb er volgens mij een aantal op mijn pc staan. Alleen weet ik niet welke jij bedoelt. De jongste die ik heb komt uit 2008. En ik heb eerlijk gezegd nog niks vernomen van een nieuwere.

ik heb met de topic starter mail contact gehad. Het gaat hier om het lesboek voor de centralisten opleiding. Alleen het laatste dat ik hiervan gehoord heb is dat dit boek nog niet klaar is. De nieuwe versie in ieder geval