0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Dat is toch niet te doen??!!!!je komt met blauw aan voor een reanimatie............ oh even wachten hoor....... even met de sleutel een rondje om de auto om de deuren af te sluiten......
Ik weet niet hoor naar volgens mij word elke auto standaard voorzien van centrale vergrendeling.en anders is er nog een systeem dat Cargolock heet als je binnen een bepaalde tijd de deur niet open doet dan springt hij vanzelf op slot of als je hem dicht doet gebeurt het zelfdehoef er ook niet langs te lopen alleen 1 x op je afstandsbedienging drukken
Volgens mij is dit probleem veel beter op te lossen door een standverwarmingskachel te plaatsen.Deze verwarmd de motor en laat ook verwarmde lucht circuleren door het interieur. Hierdoor start de auto meteen op een warme motor is er hierdoor minder slijtage door wrijving aan de motor. Verder kun je deze standverwarming ook op tijd programmeren zodat je īs ochtends ook niet meer hoeft te krabben in de winter.Ik dacht dat er ook een afstandsbediening bijzat zodat je op elk willekeurig moment de kachel aan kunt zetten terwijl het voertuig gewoon op slot staat.De kachel haalt zijn brandstog uit de tank van het voertuig, en is niet eens zo verspillend met een verbruik van nog geen liter om de volledig koude motor en interieur op temperatuur te brengenRuud
wat heeft dit temaken met een gestolen ambu of het voorkomen er van???
Juist dat bedoeld Ruud, aangezien de laatste posts over de noodzaak van de draaiende motor gingen.Ruud
je laat je auto alleen draaien om te voorkomen dat als je bv in het donker en alle verlichting aan hebt staan incl. standkachel dat je niet je accu's leeg trekt en dus niet meer kan startendan zit je pas echt in de problemen.
Chips.... dat jij nu de eerste bent die daaraan denkt dat de standverwarming de accu leeg trekt.... Ik zou ze een briefje sturen! En als je bij een patient voor de deur staat en je moet naar binnen dan hoef je ook je blauw en je sirene niet meer aan te laten staan. Maar ik denk dat zo'n voorziening om de motor te laten draaien zonder sleutel in contactslot goedkoper is als een standverwarming voor de gehele ambu in laten bouwen.