22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem

Auteur Topic: 22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem  (gelezen 27146 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #50 Gepost op: 12 juni 2010, 23:03:52
Wat ik jammer vond van Valkenburg is dat daar niets met water gedaan kon worden. Althans: geen waterredding, bootjes, enz.
Alleen is die gelegenheid in Gorinchem helaas ook niet aanwezig. Of ze moeten de prutsloot gaan gebruiken die voor de deur ligt...

Hear, hear! In Rosmalen kwam de THW toch altijd met interessant materiaal waar ook meegevaren kon worden.


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #51 Gepost op: 13 juni 2010, 00:19:08
Idd of een demo'tje van een cougar met bambi bucket


HulpverleningsWeb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 290
    • HulpverleningsWeb
Reactie #52 Gepost op: 19 juni 2010, 13:08:04
Voor diegene die nog geen toegangskaarten hebben. Wij hebben nog een aantal vrije toegangskaarten over!
U kunt mij mailen op contact@hulpverleningsweb.nl.

OP=OP!!


brandweerN.

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #53 Gepost op: 19 juni 2010, 16:40:45
ik ben zeker van plan te gaan, ook heb ik een kaart dus dat komt wel goed...weet iemand of je als minderjarige binnenkomt zonder volwassenen? anders sta ik daar dus mooi voor jan lul ! :-\


HulpverleningsWeb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 290
    • HulpverleningsWeb
Reactie #54 Gepost op: 20 juni 2010, 16:56:53
Alle toegangskaarten zijn weggegeven...


Lifequard Texel

  • EHBO/Reddingsbrigade
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
  • Leeuwarden
Reactie #55 Gepost op: 21 juni 2010, 09:24:37
Wat ik jammer vond van Valkenburg is dat daar niets met water gedaan kon worden. Althans: geen waterredding, bootjes, enz.

Afgelopen weekend de nieuwste incident ontvangen, met relatiekaart en overzicht van aanwezige standhouders. Viel mij al op de Reddingsbrigade Nederland dit jaar niet aanwezig is...

Ben iig zelf wel van plan te gaan.
Strandwacht / Zweminstructeur EHBO-er / AED-bediener Preventiemedewerker / Hoofd Bedrijfshulpverlening Schipper KWS standby boot


tatuta

  • NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Reactie #56 Gepost op: 21 juni 2010, 15:43:37
ik kan medisol ook niet vinden : ( :o :o
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #57 Gepost op: 21 juni 2010, 16:35:04
Bedankt voor de gratis kaartjes.

Scheelt weer een hoop centjes. Morgen eens kijken wat er voor moois is.

Tot morgen voor wie komt. byeorange


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #58 Gepost op: 21 juni 2010, 16:41:40
Wat ik jammer vond van Valkenburg is dat daar niets met water gedaan kon worden. Althans: geen waterredding, bootjes, enz.
Alleen is die gelegenheid in Gorinchem helaas ook niet aanwezig. Of ze moeten de prutsloot gaan gebruiken die voor de deur ligt...

Vandaag het programmaboekje en plattegrond even geprint, het blijkt dat er helemaal geen buiten-gebeuren is. Voor het bezichtigen (niet alleen fotograferen dus) vind ik een buiten-display zelf toch fijner. Binnen vond ik het bij andere evenementen altijd zo dicht op elkaar staan.
Anyway, woensdag gaan we het met z'n drieën vanuit de afdeling het eens goed bekijken. En gezien het mooie weer lekker afsluiten op een terrasje in het centrum


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #59 Gepost op: 21 juni 2010, 17:12:05
Wie gaan er morgen naar ivic?

Tas-226 en ik in ieder geval!
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar