Tips & Truc's voor foto's

Auteur Topic: Tips & Truc's voor foto's  (gelezen 39817 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

1300001-MR

• Senior gebruiker
Reactie #70 Gepost op: 28 oktober 2011, 17:03:46
De hele serie staat hier: http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=88C443E1B8159819 die ogen beter...
Dat oogt idd een stuk scherper als de foto's die je op fora post. Hoe komt het dat die zoveel kwaliteit verliezen ? Welke software gebruik je voor verkleinen en toevoegen van je naam ?

Verder heb ik t.a.v. die oefening een vraagje: Wat doet dat vliegtuig daar ?

Alwin

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #71 Gepost op: 28 oktober 2011, 17:44:27
Dat oogt idd een stuk scherper als de foto's die je op fora post. Hoe komt het dat die zoveel kwaliteit verliezen ? Welke software gebruik je voor verkleinen en toevoegen van je naam ?

Verder heb ik t.a.v. die oefening een vraagje: Wat doet dat vliegtuig daar ?

Ik zal eens kijken of ik de foto's met een ander programma kan verkleinen. Gebruik nu het programma, PhotoImpact. verder gebruik ik Picasa voor het snijden en voor de naam in de foto's te zetten.

PS: het vliegtuig wat je ziet hoorde bij de oefening, was neergestort. ( staat normaal altijd op de voormalige vliegbasis Twente, TRONED oefencentrum )

Vigilant

• Senior gebruiker
Reactie #72 Gepost op: 8 november 2011, 18:30:27
Even dit topic wat vervuilen met wat crappy foto's van mijn hand:

Sem van der Wal

• Senior gebruiker
Reactie #73 Gepost op: 8 november 2011, 18:31:47
Ik weet niet hoor, maar daar is dit topic niet echt voor bedoeld...  ;)

Vigilant

• Senior gebruiker
Reactie #74 Gepost op: 8 november 2011, 18:35:51

Sem van der Wal

• Senior gebruiker
Reactie #75 Gepost op: 8 november 2011, 19:22:34
Kom op zeg, wat wil je nou? Dit is geen topic 'plaats je mooie foto's' maar een topic 'tips en trucs voor foto's'
Foto's waar je tips voor nodig hebt om ze beter te doen, of om tips te geven aan andere fotografen.

1300001-MR

• Senior gebruiker
Reactie #76 Gepost op: 8 november 2011, 19:45:41
Kom op zeg, wat wil je nou? Dit is geen topic 'plaats je mooie foto's' maar een topic 'tips en trucs voor foto's'
Foto's waar je tips voor nodig hebt om ze beter te doen, of om tips te geven aan andere fotografen.
Het zou kunnen dat Stijn tips nodig heeft t.a.v. zijn fotografie en daarom de foto's post ter voorbeeld om vervolgens van mensen op het forum te horen hoe hij de foto's beter kan nemen ?  ::)

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #77 Gepost op: 8 november 2011, 19:49:44
Het zou kunnen dat Stijn tips nodig heeft t.a.v. zijn fotografie en daarom de foto's post ter voorbeeld om vervolgens van mensen op het forum te horen hoe hij de foto's beter kan nemen ?  ::)
Op welke vragen wilt hij antwoord? Ikke niet zien vraag? >:D

1300001-MR

• Senior gebruiker
Reactie #78 Gepost op: 8 november 2011, 20:02:21
Op welke vragen wilt hij antwoord? Ikke niet zien vraag? >:D
Ik stel niet dat Stijn een vraag stelt. De (jou) constatering dat hij geen vraag stelt is geheel juist. Zonder vragen geen tips vind ik een juiste benadering  ^-^

Vigilant

• Senior gebruiker
Reactie #79 Gepost op: 8 november 2011, 20:45:22
Idd, gewoon graag jullie opmerkingen over waar op letten etc. Foto's zijn gemaakt met smartphone met 3MP of met 6 jaar oude compactcamera... Ik zou graag wat meer aan fotografie doen met de daarbij horende betere camera, en dan met name urbexfotografie.