Politie rijdt mee met geldtransport - Amsterdam 05-02-2010

Auteur Topic: Politie rijdt mee met geldtransport - Amsterdam 05-02-2010  (gelezen 7306 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #30 Gepost op: 13 februari 2010, 17:15:13
Hoeveel mensen zijn in deze om een mening gevraagd ?

En zou je ook kunnen reageren op mijn andere argumenten ?

Dat is net zo'n vraag van hoeveel mensen waren er bij koninginnedag in Utrecht of te wel dat weet ik ook niet.

op je ander argumenten heb ik bij de meeste het in jou andere mailtje gezet

nog iets
 'Proef met handboeien voor beveiligers'

Beveiligers van uitgaansgebieden moeten, ook als zij niet in dienst zijn van de overheid, kunnen beschikken over handboeien. Dat vindt de VVD-fractie in de Tweede Kamer.
Den Haag / Weert
Door Annelies Hendrikx

„Natuurlijk moet je daar niet al te lichtvaardig toe overgaan en niet elke jandoedel uitrusten met handboeien, maar het gaat wel om de veiligheid en de rust in de stad”, aldus VVD-Kamerlid Frans Weekers uit Weert, die over de kwestie werd benaderd door de Weerter burgemeester Jacques Niederer.

En voor jou ik heb ze al
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
Reactie #31 Gepost op: 13 februari 2010, 18:23:07
Citaat
op je ander argumenten heb ik bij de meeste het in jou andere mailtje gezet

oow ja ?


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #32 Gepost op: 15 februari 2010, 15:52:11
In Amsterdam word er momenteel niet meer mee gereden zag ik vandaag  ;)
Geen zichtbare begeleiding geldauto

http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=106421
15 februari 2010 - 13:46

AMSTERDAM De politie Amsterdam-Amstelland is gestopt met het zichtbaar begeleiden van geldwagens. Twee weken geleden werd bekend dat iedere geldloper een politiebusje mee kreeg, om het grote aantal overvallen tegen te gaan.


Aan die beveiliging is nu een einde gekomen.

Volgens de politie is er nog steeds extra aandacht is voor de geldwagens. Ze worden nu op niet-zichtbare wijze in de gaten gehouden.
Samen sterk in de hulpverlening!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #33 Gepost op: 11 maart 2010, 19:20:01
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6262871/__Politiebegeleiding_voor_snoepbusje__.html

do 11 mrt 2010, 16:43  | 22 reacties
Politiebegeleiding voor snoepbusje

AMSTERDAM -  Een uitbater van snoepautomaten krijgt voortaan politiebegeleiding mee.

Leveranciers van winkeliers in Amsterdam zijn het nieuwe doelwit van overvallers. Binnen drie weken werden twee busjes van de firma Lekkerland overvallen, een uitbater van snoepautomaten.

Donderdag meldt Het Parool dat de busjes politiebegeleiding krijgen. Het bedrijf laat weten erg blij te zijn met de maatregel. In overleg met de politie zijn meer preventieve maatregelen genomen.

Volgens MKB-Amsterdam verschuift de criminaliteit elke keer naar een andere sector.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #34 Gepost op: 11 maart 2010, 22:15:30
Ik denk dat wel algemeen bekend is dat de busjes van Lekkerland wel meer dan snoep vervoeren en het lijkt mij dan ook dat het hier om te doen is... En dan bedoel ik geen geld!
Alleen deze kwaliteitskrant lijkt dat niet te weten...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #35 Gepost op: 11 maart 2010, 22:37:25
Volgens mij is er wel geteld 1 politiebus gesignaleerd bij een Lekkerland busje en heeft fotograaf martin damen (gôh waar kennen we die ook al weer van) een foto geplaatst op AT5 gespot.nl.

Ik heb nog geen officiële persberichten cq. reactie's van Amsterdam-Amstelland gezien waarin aangegeven word dat er daadwerkelijk beveiliging is.
K krijg een beetje het idee dat het ''de ene media kopieërt de ander'' is  :|
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #36 Gepost op: 12 maart 2010, 01:06:47
Het gaat niet om mij persoonlijk ik heb al meer dan genoeg bevoegdheden

Ja, net zoveel als een burger.