Ex-hulpverleningsvoertuigen te koop

Auteur Topic: Ex-hulpverleningsvoertuigen te koop  (gelezen 311200 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,113
Reactie #640 Gepost op: 13 april 2015, 09:04:56
Citaat van: Crepusculum link=msg=1343149 date=1428854641
Welke flitsers zijn dat op het dak?

Lijken blauwe whelen strobe pitjes


brandweerBoZmax

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • A1 meldingen klinkt me als muziek in de oren!
    • 112 noodhulp alle foto's op een rij!
Reactie #641 Gepost op: 7 mei 2015, 19:06:09
Weer een zooitje aan ex-KMAR voertuigen te koop, zaten helaas geen kenteken op maar de kenners weten wel waarschijnlijk waar ze vandaan komen. Overigens erg lelijk gedaan van het demonteren van de optische geluid en licht signalen. Ze hebben gewoon de draden doorgeknipt en geeneens de bevestigingspunten eraf gehaald :|

Groetjes Max fotograaf halsteren/bergen op zoom


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #642 Gepost op: 22 mei 2015, 20:14:20
Helaas moet ik wegens medische omstandigheden gaan stoppen met mijn ritten voor de St. DAPD. De DAPD bestaat voor 100% uit vrijwilligers en zet zich volledig in voor kinderen met een chronische/terminale ziekte en/of verstandelijke handicap.
Door de omstandigheden gedwongen moet ik nu tot mijn grote verdriet de SWAT Van gaan verkopen waarmee alles is begonnen. St. DAPD gaat gewoon door met haar mooie werk en ik hoop dat er iemand of een groep mensen is die de SWAT Van willen over kopen om hem te blijven gebruiken voor het mooie werk met de kinderen, dus vandaar dat ik hem eerst hier op het forum plaats voor ik hem op de vrije markt zet.

De SWAT Van is in zeer goede staat en voorzien van het volgende :
-   6.5 liter diesel V8
-   Recaro voorstoelen met zeer veel verstelmogelijkheden.
-   De Van voldoet qua inrichting geheel aan de eisen van de belastingdienst voor het camperkenteken (wegenbelasting 1 kwartaal per jaar). Tafel/bed is multifunctioneel en opklapbaar en staat normaal tegen zijwand, waardoor veel ruimte overblijft. Twee persoons bank en draaibare stoel, keukenblokje met wasbak, schoon/vuil water en 2 pits gasstel. Veel kastruimte.
-   Zware omvormer 220V-12V
-   220V aansluiting en blokverwarming
-   Airco voor en achter.
-   Veel rood/blauwe signaalverlichting (waarvan groot deel led).
-   200W Amerikaanse sirene.
-   Stereo met SD/USB, welke naar buiten te schakelen is via sirene.
-   Standkachel.
-   Geheel rondom geïsoleerd.
-   Altijd heel goed onderhouden.

Vraagprijs € 9.500,- Nieuwe APK bij aankoop.
Indien de auto (ook) voor de St. DAPD gebruikt blijft worden zijn een aantal extra’s mogelijk v.w.b. onderhoud en ontheffingen. Neem hiervoor en voor nadere informatie over de Van contact op via info@dapd.nl of met mij  via PM.
  
Een aantal foto’s van de SWAT Van vindt u hier : http://www.dapd.nl/SWAT%20Van%20Fotos.pdf

Meer informatie over St. DAPD op www.dapd.nl
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


sam1510

  • Gast
Reactie #643 Gepost op: 12 juni 2015, 11:14:16
als ze dan oude politie voertuigen verkopen, halen ze dan ook de BEPANSERING er van af? ???


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #644 Gepost op: 12 juni 2015, 13:51:49
Citaat van: sam1510 link=msg=1355541 date=1434100456
als ze dan oude politie voertuigen verkopen, halen ze dan ook de BEPANSERING er van af? ???
In een politie Touran zitten hoogstens 2 bepantsering plaatjes in de voorportieren, kan me niet voorstellen dat deze verwijdert worden. Mogelijk is er iets aan de bestaande constructie verandert waardoor ze niet eens verwijdert kunnen worden zonder kosten te maken.

Laat maar lekker zitten denk ik dan.  ;)


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #645 Gepost op: 12 juni 2015, 15:10:49
Er zitten geen plaatjes in maar matten.


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #646 Gepost op: 19 juni 2015, 20:21:32


ton_adam

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #647 Gepost op: 21 juni 2015, 07:34:23
KLPD Volvo V70 D5 te koop bij Jetcars:

http://link.marktplaats.nl/m938484299


Gegevens domeinen:

http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/0b45d282e3fc1da4c302a872fa747719.php?veilingen=2015-05&search=&images=1&pamount=50&show=Toon&kfrom=101&meerfotos=8154&kterug=8154


Catalogus / Verkoop

Kavelnummer: 8154 Toevoegen aan mijn catalogusToevoegen aan Mijn Catalogus
Gegund voor: € 1.095,00
8154
Personenauto,
VOLVO,
type v70; d5,
kenteken 76-SB-JV,
afgelezen km-stand 349.842,
km-stand volgens nap onlogisch,
diesel,
datum eerste toelating 09.11.2005,
RDW keuring verplicht.


Hier staat een politie WOB document van deze auto:

https://www.politie.nl/binaries/content/assets/politie/wob/11-landelijke-eenheid/nmi-verklaringen/politievoertuigen/kenteken7/kenteken7/76sbjv-11112008_tcm35-643292.pdf

Er is wel wat bijzonders aan de hand met deze auto. Normaal worden ze met gaten in de gril / dak verkocht op Domeinen, en ook zonder autoradio. Deze heeft een rare coating op het dak en op de achterdeur zitten. Is een een ex politie auto die al in particuliere handig is geweest en nogmaals op domeinen is terecht gekomen door inbeslagname?

Mooier is het er allemaal van geworden. De verplichte RDW keurig geeft ook te denken.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #648 Gepost op: 21 juni 2015, 15:23:28
Jetcars staat sowieso al niet bekend als betrouwbaar in de regio Rotterdam. Dat daar nog steeds mensen wat kopen is me echt een raadsel.
Geldt trouwens voor het merendeel van de bedrijven in dat gebied waar zij zitten. Zag paar weken terug een filmpje van hun volgens mij op twitter langskomen van een verborgen opname.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #649 Gepost op: 21 juni 2015, 19:19:36
Voertuig is in 2009 al verkocht. Daarna is hij al van meerdere eigenaren geweest. Die hebben dus al wat aangepast aan de auto. Toevallig is hij daarna dus weer bij de domeinen gekomen.