Haakarm BZK met DPU

Auteur Topic: Haakarm BZK met DPU  (gelezen 3524 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #10 Gepost op: 24 april 2004, 18:11:29
Erik, bij deze dan wel een foto van de DAF 65
(dit is de 686, gestald in Woudenberg met de 581 ABH)

Had niet echt naar de naamgeving gekeken en omdat de DAF 75 genoemd was en ik er een foto van had, had ik hem geplaatst.

;) :D ;)

(inmiddels zijn en de HA en de ABH opnieuw gestript volgens de BZK richtlijnen..)

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #11 Gepost op: 28 april 2004, 07:09:22
Tja, tegenwoordig moeten dit soort dingen allemaal openbaar aanbesteed worden. Als DAF met een goed bod kan komen heb je kans op een Daf CF, maar anders zal Iveco er wel weer mee vandoor gaan. Die gekke spanjolen kunnen nu eenmaal spotgoedkoop vrachtwagens leveren. Of je er blij mee moet zijn is een tweede....
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !

Foto Joop

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 28 april 2004, 09:18:51
Tja, tegenwoordig moeten dit soort dingen allemaal openbaar aanbesteed worden. Als DAF met een goed bod kan komen heb je kans op een Daf CF, maar anders zal Iveco er wel weer mee vandoor gaan. Die gekke spanjolen kunnen nu eenmaal spotgoedkoop vrachtwagens leveren. Of je er blij mee moet zijn is een tweede....

Hm, tenzij er natuurlijk weer eens sprake is van een Haagse lobby. Om diezelfde reden moet de politie nu ook met Mitsubishi's rijden. Niet omdat ze zoveel goedkoper zijn (of fijner rijden of praktischer zijn), maar omdat ze in Born in Limburg geproduceerd worden (bij NedCar). Een "Hollandsch product" dus van "Neerlandsch bodem". Maar gelukkig duurt het nog een paar jaar, voordat ze zijn afgeschreven. Trouwens, er rijden ook nog regio's met de Magirus-Deutz en DAF VC-1 en HV-1; en die zijn ook al hoogbejaard ;)

Groeten,

Joop

DDJ

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 28 april 2004, 17:14:33

Het kan aan mij liggen maar ik dacht dat IVECO uit Italie kwam

Groeten Dik

zwaailampmaker

• Senior gebruiker
  • R & D- OGS
Reactie #14 Gepost op: 28 april 2004, 21:22:21
hallo, allereerst moet de politie helemaal niet met mitsubishi rijden om dat het een hollands product is, maar omdat inderdaad europeesch aanbesteed moet worden, en er besloten is dat er een keuze gemaakt mag worden uit slechts 6 merken, daarvoor zijn alle, lees een aantal merken, in de gelegenheid gesteld om hun produkt te presenteren.een enkel merk heeft dat niet naar behoren gedaan, vooral werd gekeken naar de prijs/prestatie verhouding, daar uit is de keuze gemaakt, en heeft volkswagen de presentatie kennelijk niet goed gedaan en is dus niet gekozen.daarmee zijn tevens de lang lopende contrakten die volkswagen met meerdere korpsen had, open gebroken.zij hebben dit aanvankelijk niet geaccepteerd, zijn daarvoor naar de rechter gestapt en hebben uiteraard verloren, zijn daarna in hoger beroep gegaan en hebben wederom verloren.dit alles heeft wel tot gevolg gehad dat de meeste diensten in afwachting van de uitspraak geen nieuwe voertuigen hebben kunnen aanschaffen, behoudens de auto's die nog in bestelling stonden. er is dus ruim een halfjaar achterstand.de auto's die in aanmerking komen voor gemeenschappelijke aanbesteding(o.a. de surveanceauto's) moeten nu van de volgende merken worden betrokken; ford, opel, mitshibishi, toyota, volvo en mercedes.

in de tweede plaats Iveco komt uit Italie, is een combinatie met Magierus Deuts en is op het bestel en vrachtauto gebied gewoon een van de beste, ik durf te zeggen beter en betrouwbaarder dan mercedes, die een toch wel erg grote naam heeft. niet voor niets rijden veel transport en overheids diensten steeds meer met Iveco

groeten aan allen
Nemo me impune lacessit

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #15 Gepost op: 28 april 2004, 21:30:04
als er gediscusieert moet gaan worden over europeese aanbestedingen is dat prima,maar dan in een andere topic.Deze topic houden we voor de haakarm voertuigen ;)

zwaailampmaker

• Senior gebruiker
  • R & D- OGS
Reactie #16 Gepost op: 28 april 2004, 21:36:11
sorry Peter ik reageer alleen op een misvatting over holandse en spaanse voertuigen, ik meen dat het laatste betrekking had over een haakarmvoertuig.

groeten
Nemo me impune lacessit

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #17 Gepost op: 28 april 2004, 21:37:36
sorry Peter ik reageer alleen op een misvatting over holandse en spaanse voertuigen, ik meen dat het laatste betrekking had over een haakarmvoertuig.

groeten
mijn reactie was meer in het algemeen bedoeld hoor ;D ;)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #18 Gepost op: 7 januari 2005, 16:37:58
908 aalsmeer

ik heb net het dpu nummer nog even opgeschreven voor de geinteresseerde

59935

oftewel roepnummer 935

http://jja.image.pbase.com/u46/bart176/upload/29815965.122_2291.jpg

[verwijderd door de admin ivm opschoning]
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Foto Joop

• Gast
Reactie #19 Gepost op: 8 januari 2005, 20:09:00
Citaat van: jerommekeaalsmeer
908 aalsmeer

k heb net het dpu nummer nog ff opgeschreven voor de geinteresseerde

59935

oftewel roepnummer 935
[quote

Heeft die geen wieltjes meer??

(en verder zijn we niet aan het chatten of sms-en, maar een forum aan het houden, dus wel graag leesbare taal....)

Groeten,

Joop