GRIP 1 Grote Brand 23 KV station Mauritsplaats - Rotterdam 19-03-2010

Auteur Topic: GRIP 1 Grote Brand 23 KV station Mauritsplaats - Rotterdam 19-03-2010  (gelezen 6861 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Cobra4

  • Ploegleider BHV, CBRN instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,476
Lekker, die laag overtrekkende rook :-X

Een hoop mensen met ingebouwde filters in de longen zo te zien.
De moeder met kind lijkt het wel te snappen en maakt zich uit de voeten. Toch dat moederinstinct dan waarschijnlijk ;)
(verdwijnt op 0:21 sec uit beeld)

Een verstandige moeder.  O0


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Moest wel lachen om die man met zijn afhaal eten (na 1.40) terwijl er een TS met toeters en bellen op hem af komt stormen.......

Hahah lijkt wel alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. of hij is doof?


AnneJan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,516
  • Geïnteresseerde; ter land, ter zee en in de lucht!
    • 112 Fotografie uit Leeuwarden e.o.
Moest wel lachen om die man met zijn afhaal eten (na 1.40) terwijl er een TS met toeters en bellen op hem af komt stormen.......
 Ik heb er geen woorden voor.. :-X
Het enige wat je zeker weet, is dat je niets zeker weet.


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
 Ik heb er geen woorden voor.. :-X

Voor de duidelijkheid. :)
Ik vind het ook altijd ongelofelijk dat er veel mensen geen ruim baan geven aan hulpverlening's voertuigen met licht- en geluidssignalen, of aan hulpverleningspersoneel aan het algemeen.
Maar soms is doen mensen dat op zo'n manier dat ik dan probeer er de humor van in te zien (als er daar door verder geen slachtoffers of ongemak ontstaat)
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


AnneJan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,516
  • Geïnteresseerde; ter land, ter zee en in de lucht!
    • 112 Fotografie uit Leeuwarden e.o.
Voor de duidelijkheid. :)
Ik vind het ook altijd ongelofelijk dat er veel mensen geen ruim baan geven aan hulpverlening's voertuigen met licht- en geluidssignalen, of aan hulpverleningspersoneel aan het algemeen.
Maar soms is doen mensen dat op zo'n manier dat ik dan probeer er de humor van in te zien (als er daar door verder geen slachtoffers of ongemak ontstaat)

Ow, maar ik bedoelde het anders hoor. Ik had er geen woorden voor, omdat ik me afvroeg: Is die man doof? Is de fik zo fascinerend voor hem dat ie niets door heeft? Of was deze maaltijd zo lekker, dat hij onmogelijk gestoord kon worden tijdens het consumeren?

In ieder geval: LOL ;D ;D
Het enige wat je zeker weet, is dat je niets zeker weet.


GWCVL

  • BHV / PL BHV / EHBO / Burgerhulpverlener
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Het was inderdaad een 23kV container, die wordt gebruikt voor de bouwspanning. De trafo die er instond was van 23kV naar 400V. De container is vervangen en staat nu bij ons op het terrein. In het centrum van Rotterdam loopt er een Middenspanningsnet van 23 kV en van 10kV. De rookwolken waren van de transformatorolie die ontbrandt was. 25kV Net valt onder de Hoogspanning. De kraanmachinist was onwel??? Hij zat vrolijk te zwaaien en wat hem het meeste tegen viel was dat zijn pakkie brood nog beneden lag. Tijdelijk hadden wij er noodaggregaten geplaatst 1 voor de bouw en 1 voor de woningen en bedrijven.