Quote:
dus je laat de ploeg(en) die aan de voorzijde staat niets doen,en daardoor misschien wel een kans missen om het vuur te stoppen.Want tot zover is onze kubus niet rond
graag licht ik mijn visie toe:
ik laat de ploeg aan de voorzijde verkennen en het kantoorgebouw beschermen met een water gordijn.
als je mijn inzet en opstelplaatsen bekijkt zul je constateren dat ik de loods op voorhand al als verloren beschouw(ik beschouw de branddeuren als niet bestaand vanwege het uitslaande karakter van de brand).
mijn kubus is dus wel degelijk aan alle zijden afgebakend.
mijn prio's liggen niet bij deze opslagloods maar bij de omliggende panden woningen en kantoor van de firma.
ik laat mijn ploeg(en) niet naar binnen gaan en een binnenaanval aanvangen vanwege de enorme vuurbelasting en het daarbij horende gevaar.
1 straal zoals op de foto is niet afdoende ,2 stralen ook niet ben ik van mening.
men zou (even op de gok) ruim 100 tot 150 meter de loods in moeten om in de buurt van de vlammen te komen.
stalen kolommen hebben een brandtijd van 1?2? uur voor ze bezwijken.
het gevaar van een opgesloten ploeg acht ik onacceptabel groot.
ik zou het niet op mijn geweten willen hebben
vlammen die zoals op de foto van 21:23 4 tot 6 meter boven het dak uitbulderen stop je niet met een binnenaanval.
als hij niet uitslaand is zou je het wel kunnen overwegen een binnenaanval te doen.